مهندس غیاثوند مدیرکل فرستنده‌های رادیویی سازمان صداوسیما به همراه مدیران آن اداره کل، از ایستگاه های رادیویی صدا و سیمای مرکز گلستان بازدید کرد.

بازدید مدیرکل فرستنده‌های رادیویی از ایستگاه های رادیویی مرکز گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان ها، مدیرکل فرستنده‌های رادیویی سازمان صداوسیما در این بازدید از تلاش همکاران فرستنده های رادیویی مستقر در استان تشکر کرد و گفت: سیگنال رسانی به مناطق مختلف استان گلستان نتیجه همت والای همکاران ایستگاه های فرستنده است که  ارزش و اهمیت کار فرستنده ها را نشان می دهد.

مهندس غیاثوند به همراه مهندس عرب معاون فنی مرکز گلستان از بخش های مختلف ایستگاه های رادیویی پرقدرت حضرت قائم (عج) گنبد و برونمرزی ۱۲ فروردین بندرترکمن بازدید و تجهیزات فنی و امکانات موجود را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

معاون فنی مرکز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت ایستگاه های استان به تشریح امکانات موجود و روند به روز رسانی تجهیزات فرستنده های رادیویی پرداخت.

مهندس عرب در ادامه افزود: ایستگاه رادیویی گنبد پخش شبکه استانی و سنکرون رادیویی سراسری و ایستگاه برونمرزی بندرترکمن پخش برنامه های روسی و ترکمنی را برعهده دارند.

در پایان این بازدید مهندس غیاثوند ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران فرستنده های رادیویی مرکز گلستان در حفظ و نگهداری تجهیزات، ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد مجموعه همچنان ادامه داشته باشد.   

 

ارسال نظر

آخرین اخبار