رئیس هیئت کشتی گلستان گفت: شهردار گرگان برای برگزاری رقابت های قهرمانی کشتی کشور در گرگان مساعدت نکرد.

شهردار گرگان برای برگزاری رقابت های قهرمانی کشتی کشور در گرگان مساعدت مالی نکرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان؛ محمدحسین ملاح با اشاره به عدم مساعدت شورای شهر و شهرداری گرگان به برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی آزاد کشور در رده سنی بزرگسالان در شهرستان گرگان با مطرح کردن این سوال که آیا برای یک شهر رویدادی بزرگتر از انتخابی تیم ملی وجود دارد؟ اظهار کرد: با توجه به اینکه در این مسابقات بزرگان کشتی کشور حضور داشته و رسانه های ملی به پوشش اخبار این رقابت ها و کیفیت برگزاری آن می پردازند، اما متاسفانه از سمت شورای شهر و شهرداری به این مسابقات مساعدت نشد.

ملاح گفت: بسیار پیش تر از برگزاری مسابقات برای دریافت مساعدت نقدی و غیر نقدی به شورای شهر نامه نگاری شده بود و هیئت کشتی درخواست تامین بودجه حداقل صد میلیونی برای این رویداد ورزشی در شهر گرگان را مطرح کرد که این نامه با نظر موافق شورای شهر به شهردار ارجاع شد اما ذیحساب عنوان کرد که به دلیل عدم تعیین رقم مساعدت از سوی شهردار، هیچ مبلغی به این منظور اختصاص نمی یابد.

وی با بیان اینکه آیا واقعا شهرداری و شورای شهر ظرفیت مساعدت به این رویداد را نداشت؟ افزود: هیچ کمک نقدی از طرف شورای شهر و شهرداری به این مسابقات نشد.

ملاح گفت: این قبیل رویداد ها همیشه رخ نمی دهد و باید اهمیت این مسابقات از سوی مدیریت شهری درک میشد.

وی گفت: بایستی شرایط فراهم باشد تا از امکانات دانشگاه ها در برگزاری مسابقات استفاده شود اما متاسفانه بین دستگاه ها برای برگزاری چنین رویدادهای مهمی هم افزایی وجود ندارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار