کانون فرهنگی و هنری نرجس خاتون شهر خان ببین استان گلستان از جمله کانون هایی است که در زمینه کارآفرینی فعالیت گسترده ای دارد.

تولید صنایع دستی و ایجاد کارآفرینی در کانون فرهنگی و هنری نرجس خاتون خان ببین گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان، یکی از فعالیت های مهم و کاربردی که می تواند به ساختار اقتصادی کشور کمک کند، مسئله ایجاد کارآفرینی در محلات و روستاها است، کارآفرینی مسئله ای است که قبل از اینکه ساختار زیربنایی و تسهیلات آن باید فراهم شود؛ باید ساختار فکر و طرح و آموزش آن در بین علاقمندان فراهم شود.

کارآفرینی موفق است که با ذهن خلاق و طرح ایده نو به میدان بیاید و بتواند از حداقل امکانات و با سرمایه های اندک، زمینه یک شغل موفق و پر درآمد را فراهم کند.

برخی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز در این زمینه به موفقیت هایی دست پیدا کرده اند و توانسته اند علاوه بر فعالیت های اقتصادی به خصوص در زمینه اشتغال زنان و روستائیان نسبت به انگیزه سازی در زمینه کارآفرینی نیز تاثیرگذار باشند.

کانون فرهنگی و هنری نرجس خاتون شهر خان ببین استان گلستان از جمله کانون هایی است که در زمینه کارآفرینی فعالیت گسترده ای دارد.

«نرجس بیانی» مدیر کانون فرهنگی و هنری نرجس خاتون توانسته است علاوه بر فعالیت های فرهنگی متداول در مسجد، در زمینه ساماندهی زنان در زمینه کارآفرینی نیز فعالیت کند.

صنایع دستی و محصولات غذایی از فعالیت های اقتصادی است که این کانون چندین سال مبدع آن بوده است.

کانون فرهنگی و هنری نرجس خاتون در شرق استان گلستان واقع است که در زمینه های مختلف فرهنگی با ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان همکاری داشته و برنامه هایی از قبیل؛ کنگره روستا و عشایر که به صورت منطقه ای در استان گلستان برگزار شد.

 

این کانون در برنامه های فهما 1400 نیز صاحب 11 هزار و 700 امتیاز شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار