وزن‌کشی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی صبح امروز در سالن آزادی مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد و در نهایت ۱۹۷ کشتی‌گیر با رسیدن به وزن مورد نظر برای کسب عنوان قهرمانی به روی تشک می‌روند.

۱۹۷ کشتی‌گیر در پنج وزن دوم‌ مسابقات قهرمانی کشور به‌روی تشک می‌روند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا در وزن ۶۱ کیلوگرم این رقابت‌ها ۳۸ کشتی‌گیر بر روی تشک خواهند رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم در مجموع ۴۱ کشتی‌گیر وزن‌کشی کردند و ۴۳ کشتی‌گیر هم در وزن ۷۹ کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در وزن ۹۲ کیلوگرم ۳۹ کشتی‌گیر خود را به وزن‌کشی رساندند و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز ۳۶ کشتی‌گیر به روی تشک خواهند رفت.

رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی از روز گذشته با حضور کشتی‌گیر ۳۱ استان به همراه قشم، کیش، اروند و توابع تهران در گرگان آغاز شد.

در  رقابت‌های پنج وزن نخست که با رقابت ۱۸۰ کشتی برگزار شد رضا اطری و رضا مومنی در وزن ۵۷ کیلوگرم، مرتضی قیاسی و  رحمان عموزاد در ۶۵ کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور و یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم، محسن مصطفوی و مجتبی اصغری در ۸۶ کیلوگرم و اسماعیل نجاتیان و محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

بنابر اعلام فدراسیون کشتی به غیر از حسن یزدانی، محمد نخودی، کامران قاسم‌پور، امیرحسین زارع، علیرضا سرلک و مجتبی گلیج، مابقی کشتی‌گیران باید در چرخه اول این رقابت‌ها که در گرگان حضور داشته باشند.

مسابقات فینال و شانس مجدد پنج وزن نخست امروز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، نفرات اول این مسابقات به طور مستقیم راهی رقابت های آسیایی خواهند شد، نفرات دوم و سوم در جام تختی کشتی خواهند گرفت و بقیه نفرات از امکان حضور در رقابت های انتخابی جام تختی برخودار خواهند بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار