معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان خبر داد:

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان، از قهرمانی تیم های فوتسال و والیبال آموزش و پرورش در مسابقات کارکنان دستگاه اجرایی استان خبر داد.

قهرمانی تیم های فوتسال و والیبال آموزش و پرورش گلستان در مسابقات کارکنان دستگاه اجرایی استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان، از قهرمانی تیم های فوتسال و والیبال آموزش و پرورش در مسابقات کارکنان دستگاه اجرایی استان خبر داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان گفت: تیم والیبال بانوان آموزش و پرورش استان وتیم های  فوتسال و والیبال آقایان، در مسابقات کارکنان دولت که با شعار "کارمند فعال، ایران فعال" در آذر و دی برگزار شد مقام قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

 طبرسا در ادامه  افزود: این مسابقات  بعد از دو سال وقفه به علت شیوع کرونا،  با هدف ایجاد شادابی و نشاط در بین کارمندان در آذرماه سال جاری در رشته های مختلف ورزشی با هدف افزایش کارایی و اثر بخشی منابع انسانی سازمان ها و توسعه فرهنگ ورزش در بین کارکنان اجرایی برگزار گردید و این دوره از مسابقات در 9رشته ورزشی آقایان و 8 رشته ورزشی بانوان ، تیم های آموزش و پرورش استان در دو رشته فوتسال و والیبال در قالب 3 تیم (فوتسال آقایان، والیبال آقایان و بانوان) شرکت نمود که هر سه تیم با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی ضمن تبریک قهرمانی این سه تیم خاطر نشان کرد:  هر سه تیم به عنوان نماینده استان در مسابقات کارکنان دستگاه اجرایی کشور که در بهمن و اسفند ماه سال جاری برگزار می گردد، حضورخواهند داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار