در مراسم تودیع و معارفه تاکید شد؛

سنگدوینی گفت: انتظار داریم که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به ساماندهی فضای مجازی اهتمام داشته باشد و یکی از مسائلی که به جامعه اعتقادی و جوانان ما لطمه می زند.

ساماندهی فضای مجازی ماموریت مهم مدیرکل جوان فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ رمضان سنگدوینی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد:  باید به فرهنگ در کشور توجه بیشتری شود و اگر همت مردمی نبود برخی از مباحث فرهنگی مثل عاشورا اینگونه در جامعه بسط پیدا نمی کرد.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان ادامه داد:  فرهنگ و ارشاد  اسلامی باید از سوی دولت نورد حمایت قرار گیرد آن گونه کا بای  در حوزه فرهنگ اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار  شهادت حرکت نکردیم و باید مکتب سردار سلیمانی را بیش از گدشته به جوانان بشناسانیم‌.

سنگدوینی یکی از نقاط ضعف در حوزه فرهنگ را  عدم منابع کافی برشمرد و افزود:  با دست خالی نمی توانیم کار فرهنگی کنیم  و این حوزه و استان گلستان که یکی از استان های فقیر است باید به آن توجه شود.

وی افزود:  استان گلستان نیازمند تحول از سوی دولت و سرمایه گذاران است.

این مقام مسئول بیان کرد: انتظار داریم  که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به ساماندهی فضای مجازی اهتمام داشته باشد و یکی از   مسائلی که به جامعه اعتقادی و جوانان ما لطمه می زند فضای مجازی است برخی هرچه دوست دارند در فضای مجازی بیان می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار