همایش آموزشی "سامانه ملی نظارت بر پروژه های عمرانی وزارت کشور" با حضور مهندس همدم‌، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، معاون دفتر فنی وزارت کشور و نمایندگان فرمانداری ها،دستگاه های اجرایی و شهرداریهای استان صبح امروز در تالار خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

همایش آموزشی سامانه ملی نظارت بر پروژه های عمرانی وزارت کشور برگزار شد
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از استانداری گلستان، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، توسعه دولت الکترونیک و اشراف مدیران ارشد بر اطلاعات پروژه ها و طرح های استانهای کشور می باشد.
لازم به ذکر است؛ اطلاعات کلیه طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی و اشتغالزایی استان اعم از طرح های دارای موافقتنامه یا فاقد موافقتنامه و طرح های بخش خصوصی توسط کاربران دستگاههای اجرایی و شهرداریها در سامانه فوق بارگزاری می شود و تاکنون اطلاعات پروژه ها و طرح های در دست اجرا ،نیمه تمام و پروژه های هفته دولت و دهه فجر وارد سامانه شده است.
مدیران ارشد کشور اعم از دفتر مقام معظم رهبری، وزارت کشور، نهاد ریاست جمهوری و مدیران ارشد استانی کلیه اطلاعات پروژه ها و طرح های استان را مورد پایش و ارزیابی قرار داده و به صورت لحظه ای رصد می گردد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار