مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از صبح امروز آغاز شد.

ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای دریافت بن کتاب آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد رعیت افزود: ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از امروز چهارشنبه (بیست‌ونهم دی‌ماه 1400) آغاز شد و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی Ketab.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: امسال نیز همچون سال گذشته سازمان‌ها و نهادها می‌توانند با همکاری معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران، جهت تجهیز کتابخانه‎های نهادها و سازمان‎ها یا تامین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشی‎ ثبت‌نام کنند.

رعیت افزود: همچنین در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران این امکان فراهم است تا سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای افراد سازمان یا نهاد خود یارانه اعتباری خرید کتاب از این نمایشگاه را تهیه کنند. 

وی خاطر نشان کرد: یارانه اعتباری خرید کتاب روی کدملی اشخاص شارژ خواهد شد و این بن‌ها صرفا در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابلیت استفاده دارند و بدیهی است در صورت عدم استفاده از بن‎های مذکور پس از پایان نمایشگاه و تسویه با ناشران، مبالغ مصرف نشده عودت داده خواهد شد.

یادآوری می شود؛ دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار