مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: دعای مادران و همسران شهدا راه گشا است و برکات معنوی این عزیزان در سخت ترین شرایط گره از مشکلات مردم و مسئولان می گشاید.

دعای مادران و همسران شهدا راه گشا است

به گزارش گلستان ۲۴؛ اسرافیل وزیری در دیدار با همسر و مادر شهیدان اسماعیل و یحیی عامری با اشاره به اینکه اقتدار و عزت ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا و فداکاری ایثارگران و صبر و استقامت خانواده های آنان است، گفت: هدف از دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، تجدید پیمان و ادای احترام به آرمان‌های آنان و رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های این قشر معزز است.
وی تاکید کرد: تبیین سیره عملی شهدا و ترویج این فرهنگ سترگ علی الخصوص در میان نسل جوان جامعه را به سوی تعالی خواهد برد و اشاعه فرهنگ ایثار، این عالی ترین خصایل انسانی در لایه های مختلف اجتماع بیش از پیش محقق خواهد شد.
وزیری تاکید کرد: دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر گام بسیار کوچکی در برابر از خودگشتگی های آنان محسوب می شود و حفظ شأن و منزلت این عزیزان باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت های مسئولان و برنامه ریزان باشد.
شهید اسماعیل عامری در تاریخ 10 شهریور 1312 دیده به جهان گشود و در تاریخ 12 تیر 1362 در منطقه عملیاتی مهران به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید یحیی عامری فرزند معزز شهید اسماعیل عامری در تاریخ 5 اسفند 1362 در منطقه عملیاتی دهلران، عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار