سرپرست فرمانداری شهرستان مراوه‌تپه گفت که میزبانی از چند شهید گمنام دوران دفاع مقدس از آرزوها و مطالبات مردم انقلابی، ولایتمدار و شهیدپرور این دیار مرزی است و برای تحقق آن لحظه شماری می‌کنند.

فرماندار: میزبانی شهدای گمنام آرزو و مطالبه مردم مراوه‌تپه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ لقمان قربانی روز پنجشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: موضوع تدفین و خاکسپاری چند شهید گمنام در شهرستان مراوه‌تپه سال‌هاست که درحال پیگیری است و مسوولان سپاه گلستان قول مساعد جهت تحقق این مطالبه مردم داده‌اند.

وی : روز گذشته نخستین نشست هیات امنای راه‌اندازی تپه نورشهدا در این شهرستان استان گلستان تشکیل شد و سه نقطه پیشنهادی توسط شورای شهر و شهرداری مورد بازدید قرار گرفت.

قربانی اضافه کرد: زمین پیشنهادی شهرداری مراوه‌تپه در بوستان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این شهر از بهترین نقاط پیشنهادی بود که مورد تایید هیات امنا قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری مراوه‌تپه ادامه داد: قرار است در روزهای آینده نمایندگانی از سپاه گلستان جهت بازدید از مکان‌های پیشنهادی و جانمایی شده جهت تدفین شهدای گمنام به این شهرستان سفر کند.

وی افزود: در صورت تایید مکان، شهرستان مراوه‌تپه در نوبت دریافت سهمیه برای تدفین چند شهید گمنام که هنوز تعداد آن قطعی نشده، قرار خواهد گرفت.

قربانی پاسداشت جایگاه و مقام شهدا را  وظیفه همگانی دانست و یادآور شد: مردم و مرزنشنیان انقلابی مراوه‌تپه در دوران دفاع مقدس ۵۲ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

شهرستان مرزی مراوه‌تپه افزون بر ۶۷ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۱۰۸ روستای دارای کُد شناسایی و در گستره سه هزار و ۶۰ کیلومتر مربع سکونت دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار