رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان از برگزاری آئین تجلیل از بانوان فعال خبرنگار بسیجی به مناسبت ولادت ام ابیها حضرت زهرا (س) خبر داد.

بانوان فعال خبرنگار «بسیج رسانه» گلستان تجلیل می‌شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، محمدمهدی تجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت این روز بزرگ از بانوان خبرنگار فعال بسیجی تجلیل می‌شود.

وی افزود: آئین تجلیل از خواهران عضو بسیج رسانه استان گلستان امروز دوشنبه چهارم بهمن ساعت 15 در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه بیش از نیمی از فعالان حوزه رسانه استان را بانوان تشکیل می دهند، گفت: باید در راستای حفظ، تقویت و انسجام نیروهای تخصصی و متعهد تلاش شود، هر چه این مهم مورد توجه قرار بگیرد ریل گذاری پیشرفت استان تسهیل و تسریع خواهد شد.

تجری با اشاره به رسالت خطیر رسانه در برهه حساس کنونی بیان کرد: رسانه ها باید تریبون حقیقت و صدای واقعی مردم باشند، مطالبات مردم را پیگیری کنند.

وی رسانه‌ها را دیده‌بان جامعه دانست و گفت: اهالی رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید نقش و اثرگزاری خود را بیش از پیش نشان دهند تا ضدارزش مجال جولان پیدا نکند، اطلاع رسانی درست و به موقع خنثی کننده توطئه هاست.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان با اشاره به اینکه پرورش نیروهای متخصص، متعهد و در تراز انقلاب اسلامی در حوزه رسانه را از اولویت‌های این مجموعه دانست و بیان کرد: رسانه باید در هر شرایطی پرچم مطالبه گری عمومی را برافراشته کند.

تجری گفت: بسیج رسانه بر اساس رسالتی که دارد تلاش خواهد کرد با برگزاری دوره های مهارتی، تخصصی و بصیرتی نسبت به توانمندسازی اعضاء اقدام کند، در این حوزه از پیشنهادات فعالان حوزه رسانه استقبال می‌کنیم تا با توجه به نیازمندی‌های آنان در زمینه تقویت این حوزه گام‌های بلندتری برداریم.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بر لزوم تبیین این گفتمان در جامعه تاکید کرد و گفت: نسل جوان باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاه باشد و این آگاهی بخشی از طریق رسانه اتفاق می افتد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال با رویکرد مردمی است از رسانه ها خواست تا شور و نشاط اجتماعی در این ایام را به زیبایی تصویرسازی کنند.

تجری با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر مظهر اقتدار نظام اسلامی است، ابراز کرد: دهه فجر روز تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی است، همه مردم در این جشن پیروزی سهیم هستند، برنامه های این دهه باید امیدآفرین و اثرگزار باشد.

وی با تاکید بر اینکه پیام انقلاب باید به فرهنگ عمومی در جامعه تسری پیدا کند، گفت: سعادت جامعه در تبعیت از ولایت است، مسیر عاقبت‌بخیری در ولایتمداری است، که رسانه‌ها وظیفه دارند گفتمان امامین انقلاب را در جامعه تبیین کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار