۲۹۸۸ سری لوازم گرمایشی شامل آبگرمکن و بخاری گازی و ۱۸۴۱ سری لوازم سرمایشی شامل اسپیلت، کولر آبی و پنکه در ۹ ماهه سالجاری به مددجویان کمیته امداد گلستان اهداء گردید.

توزیع ۴۸۲۹ سری لوازم ضروری منزل در۹ ماهه سال ۱۴۰۰ به مددجویان گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت : از ابتدای سالجاری طی دومرحله لوازم ضروری منزل درقالب لوازم سرمایشی و گرمایشی به تعداد ۴۸۲۹ سری و اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این استان اهداء شد.
وی با بیان این مطلب که کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان با اولویت مددجویان ساکن در مناطق محروم و مرزی استان یکی از برنامه‌های این نهاد است، گفت: در مرحله اول ودر فصل گرما ۱۸۴۱ سری لوازم ضروری منزل درقالب لوازم سرمایشی شامل، اسپیلت، کولر گازی و پنکه با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت درسطح استان اهداء گردید.
بابایی تصریح کرد: مرحله دوم توزیع لوازم ضروری منزل در ایام الله دهه مبارک فجر به تعداد ۲۹۸۸ دستگاه گرمایشی شامل آبگرمکن و بخاری گازی بین مددجویان استان توزیع می شود.
بابایی با بیان اینکه برای تهیه این تعداد وسایل گرمایشی بالغ‌ بر ۵ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و کمک‌های خیرین و مراکز نیکوکاری هزینه شده ، افزود: کمیته امداد در راستای تامین نیازهای اولیه خانوده های تحت پوشش از سال گذشته با هم افزایی منابع با موسسات خیریه، سازمان های مردم نهاد و سایر مراکز نیکوکاری اقدامات خوب و موثری انجام داده است.
مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود : علاقمندان ، خیران و تمامی مردم نیکوکار استان می توانند ، با مراجعه به دفاتر کمیته امداد ،و یا ازطریق واریز به شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ وشماره کارت ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی و همچنین سامانه الکترونیکیwww.emdad.ir به آسانترین شکل ممکن نیازمندان را یاری نمایند.
 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار