نماینده ولی فقیه در سپاه گلستان:

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: شخصیت زهرای اطهر آنچنان بزرگ و بی بدیل است که امام زمان ایشان را الگوی اهل بیت معرفی می کند.

اهل بیت الگوی مردم و حضرت زهرا الگوی اهل بیت (ع) است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی شامگاه دوشنبه در جشن میلاد حضرت زهرا ضمن تبریک اظهار کرد: حضرت زهرا (س) شخصیتی بسیار بزرگ و دارای فضایل بیشماری است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم شخصیت بزرگی را بشناسیم باید راه‌های زیادی را طی کنیم افزود: اولین راه شناخت حضرت زهرا این است که نسب او را بررسی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه گلستان افزود: زمانی که دشمنان برای نداشتن فرزند پسر به پیامبر طعنه زدند خداوند در سوره کوثر حضرت زهرا را خیر کثیری معرفی کرد که به ایشان عنایت کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: امامان الگوی ما مردم هستند و شخصیت حضرت زهرا (س) آنقدر بزرگ و با فضیلت است که امام زمان (عج) ایشان را الگوی امامان معرفی می‌کند.

وی تصریح کرد: وجود نازنین حضرت زهرا وقتی بر پیغمبر وارد می‌شد، پیامبر برای ایشان قیام می‌کرد، دستش را می‌بوسید و در جای خود می‌نشاند و این امر باید برای همه پیروان دین اسلام درس باشد و به فرزندان خود احترام بگذارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گلستان افزود: به فرموده پیغمبر گرامی اسلام خانه‌ای که در آن دختر باشد در هر شبانه روز ۱۲ رحمت و برکت نازل شده، رفت و آمد فرشتگان الهی در آن خانه قطع نمی‌شود و برای پدر دختر در هر شبانه روز عبادت یک سال نوشته می‌شود به شرط آنکه وظایف خود را در قبال دخترش بدرستی انجام دهد.

ایمانی افزود: پیامبر ما سفارش کرده است که اگر می‌خواهید به اعضای خانواده هدیه بدهید جنس بهتر را به دختران هدیه کنید و این نشان از اهمیت بانوان در دین اسلام است.

وی گفت: ما همیشه مدیون دامان پر مهر مادران خود هستیم و اگر به اندازه ریگ‌های آسمان تلاش کنیم نمی‌توانیم. ذره‌ای از سختی‌های مادر در هنگام وضع حمل را جبران کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار