رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آزادشهر و مراوتپه:

مراسم ولادت حضرت زهرا (س)و سولاله پاک ایشان امام خمینی (ره ) با حضور حجت الاسلام والمسلمین ایوب ممشلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آزادشهر و مراوتپه و خانواده‌ های پاسداران شهرستان مینودشت برگزار شد.

اسلام رسیدن به بهشت را با رضای مادر میسر می‌داند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما،حجت الاسلام والمسلمین ایوب ممشلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی  آزادشهر و مراوتپه در این مراسم گفت: اسلام نیز برای مادر، مقام و ارزش فوق العاده ای قائل شده است تا آنجا که رسیدن به بهشت را با رضای مادر میسر می‌داند.

وی افزود: از نخستین روز خلقت بشر، تا کنون در هر کجای دنیا و در میان هر قوم و نژاد و ملتی، با هر آداب و آیینی، وقتی نام مادر برده می‌شود، کوچک و بزرگ، همه و همه، سرشار از شور و حرارت و مهر و الفت می‌شوند.

ممشلی خاطرنشان کرد: تابحال چند بار شنیده اید از دامن زن مرد به معراج می رود، اگر چه عظمت گوینده این کلام، بزرگی و معنای عمیق این کلام را نشان می دهد؛ اما کمی تفکر در معنای این جمله چند کلمه ای، نشانگر عظمت گوینده کلام هم خواهد بود و اصولاً از انسان های بزرگ انتظار می رود که با چند کلام ساده که ما هر روز می شنویم، معنایی چنین عمیق را برسانند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آزادشهر و مراوتپه بیان کرد:درباره فاطمه زهرا (س) از دو محور باید سخن گفت یک محور مربوط به تحقیقات علمی است که برای ما ثمره علمی و نتیجه اعتقادی دارد و پشتوانه مسائل اخلاقی، فقهی، حقوقی ما هم هست. محور دوم آن بخشی است که مستقیماً به ما مربوط است، ما باید تأسی کنیم، آن را اسوه قرار بدهیم، الگو بدانیم، پیروی کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار