سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا در برنامه ملاقات عمومی امروز:

سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا گفت:دیدار چهره به چهره با مردم،تبلور عینی مردمی بودن دولت سیزدهم است.

دیدار چهره به چهره،تبلور عینی مردمی بودن دولت سیزدهم است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"مهندس عبدالغفور غراوی"در حاشیه ملاقات عمومی صبح امروز سه شنبه پنجم بهمن ماه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان،اظهار کرد:ملاقات عمومی با مسئولین و دیدار چهره به چهره با مردم،سبب شده تا زمینه و بستری را فراهم شود که شهروندان از نزدیک مسائل و مشکلات خود را بیان کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا،دیدار چهره به چهره با مردم را در تسریع روند حل مشکلات مردم بسیار مؤثر دانست و افزود:دیدار با مردم و شنیدن خواسته های آنان از وظایف مهم و اساسی مسئولان است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست های مردم و رفع این مشکلات خواهد شد.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا تصریح کرد:خدمت صادقانه،پایه و اساس دولت سیزدهم در اجرای منویات مقام معظم رهبری است،در این راستا دیدارهای مردمی به صورت مستمر انجام می شود.مدیران و مسئولان نباید در رسیدگی به مشکلات مردم کوتاهی داشته باشند و پیگیری درخواست های مردمی باید به طورمرتب تداوم یابد.

مردم شهرستان آق قلا در دیدار چهره به چهره امروز،خواسته های خود را با فرماندار مطرح کردند و "مهندس عبدالغفور غراوی"نیز ضمن بررسی درخواست های اقشار مختلف مردم،دستور رسیدگی و حل این مشکلات را صادر کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار