رجب نسب از برگزاری بیش ‌از ۱۶۵ ویژه‌برنامه از سوی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان در ایام‌الله دهه‌فجر خبر داد.

برگزاری بیش ‌از ۱۶۵ ویژه‌برنامه در ایام‌الله دهه‌فجر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محبوبه رجب نسب» صبح امروز (چهارشنبه ۶ بهمن) در نشست خبری کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان گفت: ویژه برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری سراسر استان گلستان، با شعار «جشن ملی 1400» برگزار می شود.

 

رئیس کارگروه کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گلستان افزود: بیش ‌از 165 ویژه‌ برنامه از سوی کارگروه کودک در ایام‌الله دهه‌فجر برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در راستای انجام فعالیت‌های ویژه کودکان و نوجوانان، برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای روزهای دهه مبارک فجر پیش‌بینی کرده است.

 

رجب نسب با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر در کانون پرورش فکری، گفت: با توجه به اعلام برگزاری برنامه‌ها به صورت حضوری، امیدواریم زمینه‌ای فراهم شود که با همکاری دستگاه‌های مختلف حداکثر مخاطبان ما در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف استان بتوانند از این فعالیت های ویژه که با محتوای مناسب برنامه‌ریزی شده‌اند استفاده کنند.

 

وی اجرای سرود توسط اعضای کانون در روز 12 بهمن در فرودگاه گرگان، اختتامیه بازی‌های بومی و محلی، حضور کامیونت نمایش سیار در روز راهپیمایی 22 بهمن با عنوان بچه‌های خیابان انقلاب، مسابقه پرده خوانی انقلاب کلاله، جشن گلبانگ پیروزی رامیان، ویژه برنامه‌ی چشمه نور در گرگان، نمایشگاه و بازارچه‌ صدای امید مراوه تپه، طولانی ترین نشریه دیواری انقلاب مینودشت، ویژه برنامه شعرخوانی نوجوان و بزرگسال با محوریت ایران سربلند با عنوان چلچراغ بیداری، دیدار یاران علی آباد کتول، دیدار با خانواده‌های شهداو  غیره را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده ویژه این ایام برشمرد.

 

رجب نسب افزود: ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری سراسر استان گلستان از (۱۲ تا ۲۲ بهمن)  برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار