میرقاسم پور گفت: پیش‌ثبت‌نام اعزام زائران به سوریه تا ١۵ بهمن ادامه دارد.

۵٠ گلستانی برای اعزام به سوریه پیش ثبت نام کردند/ ١۵ بهمن آخرین مهلت پیش ثبت نام سوریه

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدعلی میرقاسم پور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: پیش‌ثبت‌نام اعزام زائران به سوریه از ۵ بهمن ماه آغاز شده و تا ١۵ بهمن ادامه دارد.

 

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه پیش ثبت نام به منزله اعزام زائر به سوریه نیست، افزود: این اقدام نوعی اعلام آمادگی برای زائرانی است که قصد تشرف به سوریه را دارند.

 

وی ادامه داد: افرادی که علاقمند اعزام به سوریه هستند، با مراجعه به سامانه Ziarat.haj.ir پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

 

میرقاسم پور با بیان اینکه تا کنون ۵۰ نفر از استان گلستان در سامانه زبارت برای سوریه پیش ثبت نام کرده‌اند، گفت: این اعلام آمادگی زائران برای اعزام تا سه ماه آینده است.

 

وی افزود: اگر ظرفیت استان گلستان به اندازه یک پرواز تکمیل شد، می توان یک پرواز برای اعزام به سوریه از گرگان اختصاص داد وگرنه با هماهنگی با تهران اعزام سوریه از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران انجام خواهد شد.


مدیر حج و زیارت گلستان در خصوص هزینه سفر به سوریه گفت: در حال حاضر هزینه اعزام به سوریه از فرودگاه امام خمینی(ره) ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و اگر اعزام ها استانی شود، مبلغ قطعاً تغییر خواهد کرد.

 

وی اظهارداشت: افرادی که شرایط مراجعه به سایت را ندارند نیز می توانند به دفاتر مجاز زیارتی استان مراجعه و پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

 

میرقاسم پور بار دیگر تاکید کرد: پیش ثبت نام به منزله ثبت نام قطعی نیست بلکه برنامه ریزی سازمان حج و زیارت برای اعزام به زائران است.


وی به مشتاقان زیارت به سوریه توصیه کرد: به افراد غیر زیارتی یا آزادبر به هیچ عنوان اطمینان نکنند و اعزام سفر و ثبت نام خود را از دفاتر زیارتی زیارتی سازمان حج و زیارت پیگیری کنند.

 

میرقاسم‌پور مهلت ثبت نام برای مهلت پیش ثبت نام برای اعزام به سوریه را روز (جمعه ۱۵ بهمن) اعلام کرد و گفت: تمامی اطلاع رسانی ها برای اعزام زائران به سوریه از طریق پیامک از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

 

وی افزود: زائران برای اعزام به سوریه نیاز به روادید ندارند و گذرنامه آنها باید ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار