رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان آق قلا گفت : بازرسان بر کیفیت نان، موازین بهداشتی و ساعت کار نانوایان نظارت دارند.

نانوایی‌ها ملزم به رعایت ساعت پخت هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،سعید میرزایی گفت : با اشاره به اینکه نان قوت غالب مردم است و باید بیش از گذشته در زمینه کیفیت و کمیت نان و تولید محصولی مرغوب و مناسب برای مردم دغدغه داشته باشیم و در این راستا بازرسین اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آق قلا واتحادیه بر عملکرد و کیفیت نان نانوایان این شهرستان نظارت جدی دارند.

وی در ادامه با تأکید بر تشدید نظارت بر کیفیت و ساعت کاری نانوایان در سطح شهرستان آق قلا گفت: بازرسان بر کیفیت نان، موازین بهداشتی و ساعت کار نانوایان نظارت دارند و این بازرسی‌ها بدون اطلاع قبلی و به صورت ناگهانی انجام می‌شود.

میرزایی با اشاره به اینکه بازرسی از نانوایی‌ها به صورت روزانه و ناگهانی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: در صورت عدم پخت نانوایی‌ها در ساعت مقرر که در نانوایی ها نیز در محل دید عموم نصب شده با آنها برخورد می‌شود ، زیرا عدم رعایت ساعات کار اعلام شده به نانوایی‌ها تخلف محسوب می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آق قلا در ادامه از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از عرضه نان بی کیفیت ، فروش آرد ، عدم رعایت ساعت پخت ، کم فروشی و ... در نانوایی ها را از طریق شماره تلفن 124 اداره مشارکت های مردمی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آق قلا اطلاع دهند تا بازرسین اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان آقلا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار