در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از بهره برداری 3 پروژه عمرانی این اداره کل با اعتبار حدود24 میلیارد ریال از منابع ملی و دو پروژه کلنگ زنی با اعتبار مورد نیاز حدود 1700میلیارد ریال همزمان با چهل و سومینسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان خبر داد.

پروژه های عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی دهه فجر سالجاری راه و شهرسازی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس" حسین محبوبی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل گفت: این پروژه ها شامل یک پروژه در بخش شهرسازی و معماری و چهار پروژه درحوزه مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان می باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان به پروژه طرح تفضیلی شهرفاضل آباد در بخش شهرسازی و معماری اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتبار 500 میلیون ریال از سال 1398 آغاز شده در دهه مبارک فجر آماده بهره برداری خواهد شد.

مهندس محبوبی ادامه داد: پروژه فاز 4 دیوارسازی رودخانه الازمن به طول 250 متر با اعتبار 17 میلیارد و 561 میلیون ریال و پروژه فاز 2 محوطه سازی نوده با 660 متر آسفالت سطح و اجرای پل های فلزی با اعتبار 5 میلیارد ریال و 600 میلیون ریالکه هر دواز سال 1399 آغاز شده اند نیز از پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در حوزه مسکن و ساختمان در استان گلستان هستند.

وی افزود: پروژه نهضت ملی مسکن سایت آرامش گرگان با اعتبار مورد نیاز 1680 میلیارد ریال و پروژه نهضت ملی مسکن کردکوی با اعتبار مورد نیاز 14 میلیارد و 400 میلیون ریال از پروژه های آماده کلنگ زنی در قالب طرح نهضت ملی مسکن همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان هستند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان اجرای طرح اقدام ملی مسکن را یکی از تکالیف مهم اداره کل دانست و اظهار امیدواری کرد که باآغاز پروژه نهضت ملی مسکن سایت آرامش گرگان با زیربنای 48000 مترمربع و با 480 خانوار بهره بردار و پروژه نهضت ملی مسکن کردکوی با زیر بنای 4800 مترمربع و 48 خانوار بهره بردار بتوانیم قدم بزرگی از احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی در استان برداریم و گوشه ای از مشکلات مردم استان و جامعه هدف را برطرف سازیم .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار