سرپرست فرمانداری گرگان از کلنگ‌زنی سردخانه 2 هزارتنی در روستای «اصفهانکلاته» این شهرستان در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

از کلنگ‌زنی سردخانه تا افتتاح زیرگذر «انجیراب» گرگان در دهه فجر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، حجت یزدویی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه سردخانه ۲ هزارتنی در روستای اصفهانکلاته شهرستان گرگان با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار در ایام الله دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود که این سردخانه تعداد ۱۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: دو مرغداری ۵۰ هزار قطعه‌ای و ۳۰ هزار قطعه‌ای در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان گرگان کلنگ‌زنی می‌شود.

سرپرست فرمانداری گرگان ابراز کرد: پوست‌گیری غلات ۲ هزارتنی در شهرستان گرگان با مبلغ ۱۶۷ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

یزدویی از ۲۲۰ پروژه عمرانی با مبلغ ۱۸ هزار و ۱۹۳ میلیارد ریال اعتبار در گرگان خبر داد و اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی قابل‌افتتاح در این شهرستان ۱۶۸ پروژه با ۲ هزار و ۵۸۸ میلیارد ریال اعتبار است.

وی از کلنگ‌زنی ۵۲ پروژه عمرانی در گرگان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار و ۶۰۵ میلیارد ریال در ایام دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

سرپرست فرمانداری گرگان از مقاوم‌سازی مسکن روستایی در گرگان خبر داد و افزود: مقاوم‌سازی مسکن روستایی با اعتباری نزدیک به ۵۰۰ میلیارد ریال انجام می‌شود همچنین زیرگذر «انجیراب» به افسران را داریم که با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال است که توسط شهرداری در حال اتمام است و تا چند روز آینده به مرحله افتتاح می‌رسد.

یزدویی خاطرنشان کرد: در بیمارستان تامین اجتماعی شاهد افزایش ۵۰ تخت بستری و ارتقای هتلینگ بخش داخلی را خواهیم بود که نزدیک به ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی در خصوص کلنگ‌زنی سایت نهضت ملی مسکن تصریح کرد: مسکن ملی توسط راه و شهرسازی انجام می‌شود که بالغ بر ۲ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال اعتبار است و ۴۸۰ واحد مسکونی در گرگان کلنگ‌زنی شد.

سرپرست فرمانداری گرگان بیان کرد: ۲ هزار و ۲۱۹ پروژه به مناسبت ایام دهه فجر در گرگان افتتاح می شود که ۲ هزار و ۱۶۴ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۷ هزار و ۷۴ میلیارد ریال در ایام دهه فجر در شهرستان گرگان به بهره‌برداری می‌رسد.

یزدویی با بیان اینکه تعداد یک هزار و ۹۹۶ پروژه اقتصادی و ۱۶۸ پروژه عمرانی در گرگان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: این پروژه‌های اقتصادی برای ۴ هزار و ۳۶۲ نفر اشتغالزایی می‌کند همچنین ۵۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۶۰۵ ریال سرمایه‌گذاری و سه پروژه اقتصادی با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال در ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۸۰ شهروند گرگانی در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کردند، ابراز کرد: این طرح در یک بازده چهار ساله برنامه‌ریزی شده است که بر این اساس تعداد ۵ هزار و ۳۷۷ نفر صاحبخانه می‌شوند.

سرپرست فرمانداری گرگان با بیان اینکه نزدیک به ۴۰۰ لیتر بر ثانیه کسری آب در گرگان را شاهد هستیم، افزود: باید میزان تولید آب با مصرف همخوانی داشته باشد متاسفانه این توازن برقرار نیست.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار