امام جمعه گنبدکاووس با تقدیر از حضور میدانی رئیس جمهور در استانها و عرصه های مختلف، گفت: هر کس توان دویدن و کار همپای دولت مردمی را ندارد خودش از قطار دولت پیاده شود.

هرکس نمی تواند همپای دولت مردمی بدود از قطار دولت پیاده شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمود ترابی صبح امروز در دیدار با مسئولان و مدیران شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه جشن پیروزی انقلاب تعظیم شعائر الهی و بزرگداشت جهاد و مبارزه است، اظهار کرد: دنیا هنوز بعد از ۴۳ سال همچنان مات و مبهوت این اقدام بزرگ امام خمینی (ره) و مردم شریف ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه امام راحل عظیم الشان همان روز نخست با ایراد سخنرانی خود در بهشت زهرا(س)، مانیفست و گفتمان انقلاب اسلامی را تشریح کردند، افزود: امام با هوشمندی و برنامه مدون مسیر انقلاب را با محوریت مردم ریل گذاری کرد و از همان ابتدا حضور در صحنه را عامل اصلی می دانست.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس امام با یک طوفان قیام کرد و آرام آرام انقلاب شکل یافته به رهبری ایشان حداقل هر ۱۰ سال یک تحول بزرگ در دنیا ایجاد کرد، ادامه داد: امام گفتمان استکبارستیزی، عدم مشروعیت رژیم جعلی صهیونیستی، توسعه علم و فناوری بومی، اعتماد به مردم و جوانان، استقرار نگاه الهی بر روابط سیاسی و اقتصادی و اجتماعی را از همان ابتدا تعریف و سازماندهی کرد.

وی با تاکید بر اینکه شما آمریکای ابتدای انقلاب را با آمریکای امروز مقایسه کنید، تصریح کرد: ان زمان برای حضور یک ناو آمریکا جلسه شورای امنیت ملی تشکیل می شد اما امروز دهها ناو آمریکا از یک قایق سپاه پاسداران می هراسد.

ترابی با اشاره به اینکه وقتی اراذل و افراد پستی همچون روسای جمهور اخیر آمریکا بر مسند هستند یعنی دوران احتضار نظام سرمایه داری و استکباری فرا رسیده است، گفت: ما در تبیین شرایط متحول شده دنیا کوتاهی کرده ایم و هنوز دوران افول آمریکا را برای مردم تشریح نکرده ایم چه برسد دوران احتضار.

وی با تقدیر از اقدامات میدانی آیت الله رئیسی و حضور مستمر ایشان میان مردم در عین توجه به ویپلماسی عمومی و منطقه ای، تاکید کرد: این الگوی دولت داری الگوی درست و منطقی برای دولت مدنظر امام راحل و رهبری است و هر کس توان دویدن همپای رئیس جمهور و دولت ندارد خودش از قطار پیاده شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار