سعیدی‌کیا: بنیاد مستضعفان طرح آبادانی و پیشرفت منطقه مرزی مراوه‌تپه را اجرا می‌کند

 سعیدی‌کیا: بنیاد مستضعفان طرح آبادانی و پیشرفت منطقه مرزی مراوه‌تپه را اجرا می‌کند

به گزارش گلستان 24 ؛محمد سعیدی‌کیا عصر امروز در ارتباط ویدئو کنفرانسی با جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح پروژه‌های اقتصادی و زیربنایی استان گلستان با حضور رئیس جمهور، اظهارداشت: امروز 2 هزار سند خانه‌های مسکونی و اراضی زراعی و باغی به مردم مناطق محروم تقدیم شد.

وی افزود: بیش از یک‌هزار و 800 هکتار وسعت و 58 میلیارد تومان ارزش کارشناسی این اسناد واگذار شده است که رایگان به مردم تحویل داده شد. در این دولت 35 هزار سند به مردم این استان تحویل داده شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار کرد: طرح زیتون‌کاری نیز از 2 سال پیش در بنیاد مستضعفان برنامه‌ریزی شد و امسال به ثمر رسید. این طرح در حال حاضر در 722 هکتار و اشتغالزایی 120 نفر و با سرمایه‌گذاری 60 میلیارد تومان اجرا شده است.

سعیدی‌کیا گفت: کاشت نهال در سطح کشور در نهالستان استان گلستان انجام می‌شود که سالانه یک میلیون نهال در این استان تولید می‌شود. این طرح 30 نفر اشتغالزایی دارد و با 10 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حال اجرا است.

وی افزد: همچنین تفاهم‌نامه‌ای با استانداری گلستان در راستای طرح آبادانی و پیشرفت منطقه مراوه تپه داریم که 2 منطقه در این شهرستان مرزی و 8 نقطه در کشور در قالب این طرح خواهد بود. این طرح در نیمه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار کرد: در زمینه تسهیلات اشتغالزایی سهمیه استان گلستان در 2 سال گذشته 40 میلیارد تومان بود که تاکنون 37 میلیارد تومان آن جذب شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار