در دهه فجر صورت می گیرد:

فرماندار مینودشت از افتتاح ۲۶۶ پروژه عمرانی و ۱۵۲ طرح اقتصادی و اشتغالزایی در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

افتتاح ۴۱۸ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در مینودشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، محمد تقی قزلسفلی فرماندار مینودشت در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن دهه فجرب ه افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعداد ۳۷ طرح در قالب ۲۶۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۰۳ میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال و ۱۵۲ طرح اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار ۲۲۴ میلیارد و ۵۸۳ میلیون ریال در دهه فجر امسال به بهره برداری رسیده و برای ۱۷۸ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه ۳۶ پروژه نیز با اعتبار ۹۰۸میلیارد و ۳۸۸میلیون ریال مربوط به طرح های قابل کلنگ زنی شهرستان است، افزود: به مناسبت دهه فجر ۱۲۰ برنامه خواهیم داشت که از این تعداد، با توجه به چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۴۳ برنامه شاخص خواهد بود. 
فرماندار شهرستان مینودشت به صدا درآوردن نمادین زنگ انقلاب، غبارروبی مزار شهدا، رژه خودرویی، برپایی ایستگاه خون، اجرای رزمایش مومنانه، برگزاری محفل انس با قرآن و یادواره شهدای مدافع حرم و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را از برنامه های این شهرستان در دهه فجر دانست و تاکید کرد: اعزام کاروان جهادی بهداشت و درمان به مناطق محروم شهرستان، اهدا جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد و دیدار با علمای اهل سنت نیز از دیگر برنامه های دهه فجر امسال در شهرستان مینودشت خواهد بود. 
قزلسفلی در ادامه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا و بهترین جوانان این مملکت است، خاطرنشان کرد: همه باید خدا را شکر کرده و افتخار کنیم که در این مقطع زمانی در کشوری  که در اوج اقتدار بوده و مردمش در بین مظلومان دنیا در اوج محبوبیت هستند، زندگی می کنیم.
قزلسفلی با تاکید بر اینکه امروز هر جای دنیا را که نگاه کنید نامی از ایران می بینید و دوست و دشمن نیز رهبر حکیم ایران را تحسین می کنند، تصریح کرد: ما باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم زیرا انقلاب اسلامی برای ما استقلال، آزادی و جمهوریت آورد و باعث شد تا خودمان برای خودمان تصمیم بگیریم و در انتخاب مسئولان مشارکت داشته باشیم.  

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی برگرفته از اولیای الهی و نهضت عاشورا است، اضافه کرد: مردم در این ۴۳ سال در مقابل همه دشمنان ایستاده اند و در این مدت همواره شعار «هیهات منا الذله»، ورد زبان آن ها بوده است.
فرماندار مینودشت با بیان اینکه با شهادت حاج قاسم سلیمانی دشمنان فکر کردند که کار تمام شده اما مردم با حضور میلیونی خود نشان دادند که تا چه حد پای انقلاب و نظام بوده و هرگز در مقابل ظالمان سر خم نخواهند کرد، ادامه داد: مردم شریف مینودشت نیز در همین راستا پیوسته در همه مشکلات در مسیر انقلاب حضور داشته اند.

فرماندار مینودشت با تقدیر از نقش آفرینی مردم این شهرستان در عرصه های مختلف، خاطرنشان کرد: در شهرستان مینودشت مردم همیشه در همه ی صحنه ها حاضر بوده و در یوم الله ها و همایش های سیاسی با حضور و رای باشکوه خود ضمن خوش درخشیدن در کل کشور باعث شدند تا مینودشت را دارالولایه نامیده شود. 
قزلسفلی با تاکید بر اینکه با وجود اینکه اکنون با حضور کرونا در صحنه و اوج مشکلات اقتصاد، باید برای امید آفرینی در جامعه خدمات نظام را به گوش مردم برسانیم، افزود:  با توجه به رنگبندی کرونا و رنگ زرد شهرستان مینودشت ناگزیریم محدودیت هایی را در برنامه های دهه فجر داشته باشیم.
وی خطاب به مردم مینودشت ب اشاره بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در کنار تکمیل هر سه دوز واکسن، خاطرنشان کرد: با توجه به بیشتر در معرض خطر بودن سنین پائین جامعه، باید مدیران آموزش و پرورش و مردم دقت و مراقبت های ویژه را داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار