هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن با محوریت برنامه ریزی جشن های دهه فجر و تبیین ظرفیت‌های شوراهای آموزش و پرورش و مسائل جاری آموزش و پرورش شهرستان با حضور فرماندار و سایر اعضا امروز چهارشنبه ۶بهمن در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن، سیدصادق شیرنگی فرماندار با تبریک ولادت حضرت فاطمه( س) و روز مادر و ولادت امام خمینی( ره )  و برنامه ریزی برای  گرامیداشت باشکوه  ایام الله دهه فجر و تقدیر و تشکر از اعضای همدل شورای آموزش و پرورش شهرستان در کسب رتبه برتر استانی ، از همه  مسئولین دستگاههای اجرایی و آحاد جامعه خواست  از  آموزش وپرورش حمایت کنند تا اهداف سند تحول بنیادین محقق شود.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان با ابراز خرسندی از زحمات و موفقیت های مجموعه ی آموزش و پرورش شهرستان گفت: معلمان الگوهای جامعه ی اسلامی و انقلابی ما هستند  وما آماده خدمت به فرهنگیان و دانش آموزان عزیز هستیم.
شیرنگی افزود:  خیرین در شهرستان خدمات ارزنده ای در همکاری با آموزش وپرورش داشته و دارندو در ساخت فضاهای آموزشی همکاری  همه جانبه را می طلبد و اینکه آموزش و پرورش به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست لذا خواستار  همکاری خیرین و نیک اندیشان  و دستگاههای اجرایی شد. 
وی در ادامه آموزش و پرورش را مردمی ترین و قابل اعتمادترین نهاد دانست و افزود: نهاد آموزش و پرورش با برنامه های پرورشی و آموزشی خود از افرادجامعه درمقابل هجمه های فرهنگی دفاع کرده و به همین دلیل مردم اقبال خوب و اعتماد لازم به آموزش و پرورش را دارند زیرا آموزش و پرورش را مردم در کنار خود می بینند.
وی با اشاره به جایگاه رفیع آموزش و پرورش در جامعه بیان کرد :آموزش وپرورش یک  کارخانه انسان ساز هست که محصول آن انسان باهوش و خردمندی است که آینده جامعه را می سازد  و برای استفاده از ظرفیت‌های بالقوه شورای آموزش و پرورش بر همکاری و مشارکت همه نهادها با هدف بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار