همزمان با سالروز لحظه ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ه) به میهن در ۱۲ بهمن ۵۷، آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس منتخب هفت شهرستان شرق استان گلستان با حضور فرمانداران، امامان جمعه و مدیران این خطه از ایران اسلامی نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس شرق گلستان نواخته شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، در این مراسم‌ها که روز سه‌شنبه در شهرستان‌های گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه برگزار شد، سخنرانان با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی و امام راحل را گرامی داشته و برلزوم ادامه راه آنها تاکید کردند.

سخنرانان در این مراسم‌ها که با اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله پخش یا اجرای سرودهای انقلابی همراه بود همچنین با اشاره به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه آن با رژیم پهلوی، خواستار بیان این دستاوردها برای مردم به‌خصوص نسل جوان شدند.

آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در گنبدکاووس که دومین شهرستان بزرگ استان گلستان به شمار می‌رود با حضور فرماندار ویژه، امام جمعه، اعضای شورای تامین و مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان در مجتمع آموزشی غیردولتی بصیر این شهر برگزار شد.

زنگ انقلاب در مدارس شرق گلستان نواخته شد

رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: استقلال و آزادی و عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهیدان، رهبری‌های امام راحل و جانشین خلف ایشان در پیروزی انقلاب و ادامه حیات طیبه آن است که همه باید قدردان نعمت انقلاب و دستاوردهای آن باشیم.

حجت الاسلام سیدخلیل صفی الحسینی افزود: شهیدان خون خود را نثار کردند تا ما اکنون از دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در برابر توطئه‌های دشمنان دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه فجر امسال در گنبدکاووس مبتنی بر جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شده توسط مقام مظعم رهبری تدوین و در ایام دهه فجر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا اجرا می‌شوند.

به گزارش ایرنا، دراین مراسم همچنین تعدادی از دانش آموزان منتخب مجتمع آموزشی غیردولتی بصیر به اجرای ۲ قطعه سرود انقلابی پرداختند.

آموزش و پرورش شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس افزون بر ۸۸ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار