رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه امام خمینی (ره) اسلام و ایران را از دهان مارکسیست ها و کمونیست ها بیرون کشید، گفت: انقلاب اسلامی برای اجرای عدالت، زدودن ظلم و رفع تبعیض بوده و هست.

امام خمینی (ره) برای اجرای عدالت، زدودن ظلم و رفع تبیض قیام کرد/ مدیران باید «غیرت دینی» داشته باشند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» امروز (سه شنبه ۱۲ بهمن) در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و باید چرایی آن مورد بحث قرار بگیرد. گاهی فراموش می کنیم چه بودیم، کجا بودیم و اصلا چرا انقلاب شد و دهه فجر فرصتی برای یادآوری شرایط گذشته است.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: آن زمان در جایگاهی بودیم که نفس ها و روابط ما کنترل می شد، خفقان برجامعه حاکم بود و کسی حق و جرات نقد نداشت اما امروز برخی نق می زنند که آزادی نیست در حالیکه از صدر تا ذیل را نقد می کنند و حتی بد می گویند؛ در حوزه فرهنگی و دینی نیز اسلام در غربت کامل بود.


وی با تأکید برحفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن گفت: امام خمینی (ره) برای به ثمر رسیدن این انقلاب خون دل خورد. در کشوری که منسوب به اهل بیت (ع) و امام زمان (عج) است، اسلام در نهایت غربت بود در مقابل مارکسیست ها، کمونیست ها و امانسیم در نهایت فعالیت و جذب بودند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: تفکر اینکه دین افیون ملت هاست و تفکر مارکس که خدا انسان را نیافرید و انسان خدا را آفرید در جامعه ترویج می شد و اسلام در انزوا و غربت بود. کار به جایی رسید کهه امام خمینی (ره) فریاد زد علمای اسلام به داد اسلام برسید. همه فریاد امام خمینی (ره) فقط علیه چپاول شاه نبود بلکه دین و قوانین الهی، عزت و کرامت انسانی در غربت بود و از بین رفته بود.


وی ادامه داد: در چنین شرایطی امام خمینی (ره) در بین همه قطاران و هم لباس های خود می خواهد فریاد بزند اما نصیحت می شود، می خواهد به تکلیف شرعی خود عمل کند اما فضا فراهم نیست با اینحال شجاع مرد خمین و آن انسان بی بدیل پا به عرصه گذاشت و نهیب زد. با اینکه تنها بود اما با توکل و تاسی به آیات الهی فریاد زد و اسلام را از غربت و کام مارکسیسم در آورد.

 

حجت الاسلام خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، فرزندان این کشور به غرب می رفتند و لائیک بر می گشتند و مروج فرهنگ غربی ها و مارکسیست ها می شدند چون بستر روشنفکری آن روز دین را افیون ملت می دانست. روشنفکران آن زمان اینگونه القا می کردند که دین افراد را بی همیت و بی غیرت بار می آورد. امروز رهبر معظم انقلاب بحث غیرت دینی را مطرح می کنند برای همین خاطر است.


وی خطاب به مدیران حاضر در این مراسم تصریح کرد: اگر غیرت دینی داشته باشیم وجدان کاری هم خواهیم داشت و اگر غیرت دینی نباشد وجدان کاری هم در کار نخواهد بود. چنانچه لحظات خدمت ما برای خدا شد، وجدان کاری هم خواهیم داشت و فقر هم از بی می رود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای اجرای عدالت، زدودن ظلم و رفع تبعیض بوده و هست، گفت: ما رژیم گذشته، خفقان و شکنجه های ساواک را دیدیم و امروز هم خانواده های شهدا و آه مادران شهید را می بینیم. انقلاب اسلامی پل رسیدن به بهشت است و اگر در مسیر به او خیانت شود این پل به جهنم ختم خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار