رئیس کل دادگستری گلستان گفت: هم اکنون ۸۰ محکوم مالی در زندان‌های استان هستند و امیدواریم به زودی با همراهی و کمک مردم استان و خیرین این افراد نیز آزاد شوند.

چشم امید ۸۰ زندانی جرائم غیرعمد گلستان به کمک خیران/ آزادی ۳۰ محکوم مالی گرگان به برکت دهه‌فجر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان،‌ حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه ۳۰ محکوم مالی غیرعمد امروز در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با کمک خیران و گذشت شاکیان از زندان گرگان آزاد شدند، اظهار کرد: مجموع بدهی این افراد بیش از ۱۱ میلیارد تومان بود که شاکیان ۲/۵ میلیارد تومان آن را به بدهکاران بخشیدند.

وی گفت: محکومان، ۸ میلیارد تومان از این بدهی را با احکام دادگاه‌های استان به طور اقساط می‌پردازند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه ۵۰۰ میلیون تومان باقی مانده این بدهی را نیز خانواده رحمتی از خیران استان تامین کردند، تصریح کرد: مددجویانی که امروز آزاد شدند محکومان مالی و جرایم غیرعمد هستند.

آسیابی افزود: این خانواده خیر در مراسم امروز اعلام کردند ۵۰۰ میلیون تومان دیگر هم برای کمک به آزادی زندانیان در شب عید، هدیه می‌کنند.

وی عنوان کرد: با آزادی این مددجویان، تعداد محکومان مالی غیرعمد آزادشده از ابتدای امسال به ۲۶۰ نفر رسید و علاوه بر این  ۳۰۰ محکوم جرایم عمد هم امسال با کمک خیران آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: هم اکنون ۸۰ محکوم مالی در زندان‌های استان هستند و امیدواریم به زودی با همراهی و کمک مردم استان و خیرین این افراد نیز آزاد شوند.

آسیابی گفت: در شرایط اقتصادی کنونی، کمک به آزادی زندانیان و حمایت از خانواده‌های زندانیان از اولویت‌هایی است که در ستاد دیه و با کمک خیران دنبال می‌کنیم.

وی اضافه کرد: با کمک خیرین، اقدامات خوبی برای اشتغال زندانیان و محکومان آزاد شده در دست انجام داریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار