مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مظهر صبر و شکیبایی هستند و تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر وظیفه‌ای دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسئولان است.

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مظهر صبر و شکیبایی هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار، اسرافیل وزیری در دیدار با جامعه ایثارگری استان گفت: شهدا جان خود را در راه حفظ امنیت و سلامت جامعه اسلامی و اعتلای اسلام و نظام اسلامی فدا کردند تا امروز امنیت در جامعه ما برقرار باشد.
وی با تشریح نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب و دفاع‌مقدس بیان کرد: شهدا با ولایت‌پذیری و تبعیت از ولایت گام در این مسیر ارزشمند گذاشتند و امروز جوانان ایران اسلامی نیز باید با تأسی از رزمندگان و شهدا پیرو خط ولایت باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با تأکید بر اینکه امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا، تبیین اهداف و سیره آنها و ادامه مسیر انقلاب یک وظیفه ملی است، بیان کرد: برگزاری کنگره‌ها، یادواره‌ها و مجالس شهدا می‌تواند بسیار در این راستا تاثیرگذار باشد.
وزیری سرکشی و پیگیری مستمر مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر را وظیفه مسئولان دانست و گفت: شهیدان با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مبارزه حق علیه باطل گذاشتند و امروز مسئولان موظف‌ هستند تا ضمن سرکشی خانواده آنان، قدردان ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران باشند. خانواده‌های شهدا مظهر صبر و شکیبایی هستند و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه‌ای دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسئولان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار