معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: گلستان با حضور خانواده شهدا و ایثارگران اهل تسنن میزبان دومین نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور است.

دومین نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور در گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان24؛محمدعلی طالع زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته دومین نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور به میزبانی شهرستان گنبد کاووس در روز پنجشنبه (۳ اسفند) آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه دومین نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور با حضور ۵۰۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران اهل تسنن برپا شد، افزود: این مراسم با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان برگزار می شود که سخنران اصلی حجت الاسلام مجتبی نورمفیدی است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از وجود ۷۴۴ شهید اهل سنت در شمال کشور خبر داد و گفت: از این تعداد شهدای اهل سنت ۱۵ شهید متعلق به استان مازندران، ۱۶۰ شهید متعلق به استان گیلان و ۵۶۹ شهید متعلق به استان گلستان است.

وی تصریح کرد: اکنون با توجه به اینکه استان گلستان مهد هم زیستی و مسالمت آمیز اقوام مختلف است به همین دلیل دومین نکوداشت شهدای اهل سنت را در گلستان به میزبانی شهرستان گنبد برگزار خواهیم کرد.

طالع زاری ترویج ایثار و شهادت در بین نسل جوان و جامعه امروز را یکی دیگر از اهداف برگزاری این مراسم دانست.

گفتنی است دومین نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور در دانشگاه غیر انتفاعی شمس گنبد کاوس آغاز شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار