فرمانده سپاه ناحیه گرگان از تشکیل ۶۰ تعاونی در سطح روستا و شهرستان گرگان خبر داد و گفت: این تعاونی‌ها با مدیریت بسیج سازندگی با رویکرد ایجاد اشتغال صورت گرفت.

تشکیل ۶۰ تعاونی برای ایجاد اشتغال در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، وحید فخرالدین صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: با مدیریت جهاد سازندگی قریب به ۶۰ تعاونی در روستاها و شهرستان گرگان تشکیل شد و با هدف اشتغال در جامعه صورت گرفت.

وی تصریح کرد: رویکرد پروژه های اقتصاد مقاومتی این است به سمتی پیش رویم که برای جوانان سرپرست خانوار و یا زنان سرپرست خانوار ایجاد اشتغال شود و در این راستا وام هایی در اختیار این افراد قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون سه مرحله نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در خیابان پاسداران جنب پارک‌شهر برگزار شد و این افراد توانستند محصولات خودشان را با قیمت بسیار مناسب در اختیار شهروندان قرار دهند.

فخرالدین ابراز کرد: تعداد پنج کارگاه خیاطی در سطح شهرستان گرگان فعال است که حداقل ۱۵ نفر مشغول به کار هستند و بستر بازار فروش برای محصولات این عزیزان فراهم شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از ساخت دو جاده بین مزارع در دو روستای این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: طی دو مرحله ساخت جاده بین مزارع در دو روستای «سلیمان تپه» و «جوان آباد سفلی» شهرستان گرگان انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته که این دو جاده هنوز ساخته نشده بود کشاورزان به دلیل نامناسب بودن مسیر جاده‌ها مجبور بودند محصولات کشاورزی خود را با قیمت بسیار پایین بفروشند که به همت بسیج سازندگی این دو جاده ساخته شد و مشکل کشاورزان این دو روستا مرتفع شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار