سرپرست امور آب و فاضلاب آق قلا از آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آبرسانی در این شهرستان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد .

افتتاح و کلنگ زنی ۹ طرح آبرسانی در شهرستان آق قلا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان گرگان، سبزه  گفت: با حضور فرماندار، شهردار، مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح های آبرسانی  آب و فاضلاب آق قلا و روستا‌های تحت پوشش این شهرستان برگزار شد.

او گفت: افتتاح یک حلقه چاه آب شرب، یک باب مخزن با حجم ۱۰۰ متر مکعب و افتتاح ۱۰ هزار متر شبکه توزیع آب شرب با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیون ریال برای جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۲۶۵ خانوار انجام شد.

سبزه گفت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب شرب، کلنگ زنی یک باب مخزن با حجم ۳۰۰ متر مکعب، اجرای عملیات خط انتقال آب به طول ۵ هزار و ۵۰۰ متر و عملیات تکمیلی ساختمان و تصفیه خانه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۱۰۶  میلیون ریال و جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۱۷۶ خانوار به صورت متمرکز اجرا شد.

او می گوید: با افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها، شهر آق قلا و ۵ روستای گوک تپه، پیرواش، بهلکه شیخ موسی، ناز آباد و سلاق یلقی با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۴۴۱ خانوار از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی و دفع بهداشتی فاضلاب بهره مند می‌ شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار