کارخانه لبنیاتی میانکاله گلستان(آشوراده) صبح امروز با حضور حجه الاسلام یونسی دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی افتتاح شد.

افتتاح محصول کارخانه لبنیاتی میانکاله گلستان(آشوراده) با حضور نماینده رییس جمهور

کارخانه لبنیاتی میانکاله گلستان(آشوراده)  با حضور حجه الاسلام یونسی دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی افتتاح شد.

به گزارش گلستان 24: کارخانه لبنیاتی میانکاله گلستان با نام تجاری آشوراده صبح امروز با علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذبی ، فرماندار گمیشان ائمه جمعه شهرستان و مسئولین واقع در شهرک صنعتی سیمین شهر افتتاح شد.

رییس شورای سیمین شهر ضمن خوشامدگویی به حجه الاسلام یونسی به اهم خواسته های مردم سیمین شهر که مهمترین آنان تامین آب شرب مردم منطقه خصوصا در فصل گرما و رسیدگی به وضعیت مدارس فرسوده سیمین شهر بود پرداخت و افزود در ایام تابستان گاها تا 20 ساعت متوالی آب مردم قطع و بیش از 70 درصد مدارس شهرستان تخریبی و فرسوده است و از ایشان خواست تا هرچه سریعتر به این وضعیت رسیدگی کنند.

بشارتی مدیر عامل کارخانه میانکاله نیز گفت در حال حاضر این کارخانه برای 20 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده که در صورت تامین آب مورد نیاز قابلیت گسترش و اشتغالزایی برای 80 نفر را دارد.

 

حجه الاسلام یونسی گفت: وحدت و همدلی مردم منطقه بزرگترین فرصت برای پیشرفت سیمین شهر است و افزود حتما خواسته های شما را به رییس جمهور خواهم رساند و انشاءالله به زودی مشکلات سیمین شهر مرتفع خواهد شد.

در پایان فرماندار گمیشان یه قالیچه دستبافت ترکمن را به رسم یادبود به نمانده رییس جمهور هدیه کرد.

yo4

 

yo7

yo6

 

yo22

 

yo2

 

yo9

 

yo8

yo3

yo10

yo1

yo12

 

yo13

 

yo14

 

ارسال نظر

آخرین اخبار