لیوانی گفت: هشت میلیارد تومان تبلت خریداری شده تا در دهه فجر به دانش‌آموزان نیازمند گلستانی اهدا شود.

۸ میلیارد تومان تبلت طی دهه فجر به دانش آموزان گلستانی اهدا می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ یاسر لیوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: در مهرماه سال جاری ۱۴ پروژه با ۱۱۵ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش گلستان شد.

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان افزود: در دهه فجر امسال هم هشت پروژه با ۵۰ کلاس درس با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

 

وی بیان کرد: با توجه به رویکرد وزارت آموزش و پرورش برای توسعه فضای هنرستانی، در دهه فجر، ۱۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات خاص هنرستان ها اختصاص یافت.

 

لیوانی بیان کرد: هشت میلیارد تومان تبلت هم خریداری شده که تحویل آموزش و پرورش خواهد شد تا بین دانش‌آموزان نیازمند اهدا شود.

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان بیان کرد: در سال ۱۳۵۷ سرانه دانش آموزی ۱.۴۵ مترمربع به ازای هر دانش‌آموز بود که در سال ۷۷ این عدد به سه متر رسید و امسال این عدد به ۴.۸ متر مربع رسیده است.

 

طبق گفته وی تا رسیدن به میانگین کشوری با عدد ۵.۱۲ مترمربع فاصله داریم و امیدواریم با کمک خیران سرانه دانش آموزی استان افزایش یابد.

 

لیوانی با بیان اینکه همه مدارس نیاز به تجهیز دارند، اضافه کرد: ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی خریداری و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار