فرمانده سپاه شهرستان کلاله:

فرمانده سپاه شهرستان کلاله گفت: براساس اذعان دشمنان، فشار حداکثری بر علیه ملت ایران شکست خورده است و ما مسئولین باید برای همراهی مردم در این راستا، قدردان و دست بوس انها باشیم.

فشار حداکثری دشمنان شکست خورد/ دست بوس ملت هستیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ سرهنگ پاسدار احمدکوهستانی در جشنواره مالک اشتر در شهرستان کلاله با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: مقام‌معظم رهبری در شرایط مختلف کلید واژه های مختلف را برای بسیجیان عنوان می کنند که جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی، حوزه نفوذ و بحث تحریف از جمله این کلید واژه ها که فرمان محسوب می شود؛ است.

وی افزود: در جهاد تبیین، اگر در این حوزه به خوبی عمل نکنیم؛ تحریف از سوی دشمنان اتفاق خواهد افتاد و دشمن هر انچه می خواهد بیان می کند؛ لذا باید تمام احاد جامعه به خصوص بسیج در این راستا دغدغه مندی داشته باشد.

فرمانده سپاه شهرستان کلاله تاکید کرد: کاری، کار جهادی است که در ان دشمن هدف قرار گرفته شود تا به این واسطه دشمن به اهداف خود نرسد؛ که می تواند این جهاد در حوزه های فضای مجازی، اقتصادی ، معیشت و اشتغال باشد.

کوهستانی گفت: باید اقدامات و خدمات انقلاب اسلامی را تبیین کنیم تا بدانیم در کجا بودیم و در حال حاضر در کجا قرار داریم و باید متذکر شویم که این پیشرفت در حالی صورت گرفته که بیش از ۱۸۰۰ نوع تحریم بر علیه انقلاب اسلامی وضع شده و براساس اظهار نظر دشمنان، این فشارهای حداکثری شکست خورده است.

وی تصریح کرد: ما در جنگ همه جانبه قرار داریم و باید در این راستا ما مسئولین، قدردان مردم و دست بوس ملت باشیم چرا که تحمل این ملت و همراهی آنها باعث پیشرفت انقلاب و نظام شده است.

فرمانده سپاه کلاله اظهار کرد: قبل از انقلاب در حوزه های مختلف متکی به خارج بودیم و در حال حاضر در همان حوزه ها خود در جایگاه های جهانی هستیم.

وی در پایان به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این راستا ۵ مرحله را تاکید کردند که همه انها در راستای قوی شدن نظام و انقلاب است و مخاطب این بیانیه جوانان می باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار