همزمان با هفتمین روز دهه فجر، بهره‌برداری و آغاز ساخت ۳۸۲ پروژه عمرانی و اقتصادی و اشتغالزایی مینودشت با پیش‌بینی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

آغاز ساخت و بهره‌برداری از ۳۸۲ پروژه عمرانی و اقتصادی مینودشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، سرپرست فرمانداری مینودشت روز دوشنبه در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر این شهرستان گفت: برای عملیات اجرایی این تعداد پروژه در مجموع ۲ هزار و ۶۷ میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال از منابع اعتباری ملی، استانی و شهرستانی و یا تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده یا خواهد شد.

محمدتقی قزل‌سفلی افزود: ۷۸ مورد از پروژه‌های امروز با هزار و ۶۹۰ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال مربوط به حوزه عمرانی است که افتتاح ۳۷ مورد و آغاز عملیات اجرایی ۴۱ مورد آغاز شد.

وی، مسکن روستایی، اجرای جدول، بتن فرش و سنگ فرش معابر، کانال بتنی و سرریز، تامین برق متقاضیان شهری و روستایی، واحدهای مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، بازارچه صنایع دستی، ساختمان زیست پزشک بیمارستان مینودشت و تثبیت بستر و عملیات لایروبی رودخانه‌ها را از مهمترین پروژه‌های افتتاحی حوزه عمرانی مینودشت اعلام کرد.

سرپرست فرمانداری مینودشت گفت: همچنین ۳۰۴ پروژه اقتصادی با سرمایه گذاری ۳۷۶ میلیارد و ۵۸۳ میلیون ریال توسط جهاد کشاورزی، کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید و اداره صنعت، معدن و تجارت مینودشت به عنوان دستگاه‌های مجری به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

قزل سفلی افزود: گاوداری، زنبورداری، گوسفنداری، کاشت زعفران، کارخانه فرآوری زیتون و بسته بندی، تولیدی پوشاک، درب و پنجره سازی، شکلات سازی، پرورش زنبورعسل و کاشت گیاهان دارویی از مهمترین پروژه‌های اقتصادی شهرستان است.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که در یک واحد گلخانه واقع در روستای ده عبدالله مینودشت برگزار شد علاوه بر مسوولان شهرستانی، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند.

شهرستان مینودشت افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار