مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از آئین واگذاری ۱۶۵ قطعه زمین مسکونی به مساحت ۳۳ هزار متر مربع در شهرستان مراوه تپه خبر داد و گفت: این قطعات به ارزش ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به زوج های جوان، مستاجران، جوانان و واجدین شرایط برگزار خواهد شد.

اعطای 165 قطعه زمین مسکونی به زوج‌های جوان مراوه‌تپه/ محرومیت‌هایی که رنگ می‌بازد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سیدمحمد حسینی با تبریک دهه فجر اظهار کرد: عقب ماندگی شاخص های عمرانی شهرستان مراوه تپه ناشی از کم توجهی سنواتی برای توسعه و عمران این شهرستان است، تلاش می شود با همت جهادی محرومیت‌ها از این نقطه استان رنگ ببازد، در این راستا ۱۶۵ قطعه زمین مسکونی به مساحت ۳۳ هزار متر مربع در شهرستان مراوه تپه به ارزش ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به زوج های جوان، مستاجران، جوانان و واجدین شرایط واگذار می‌شود.

وی تخصیص یک ششم اعتبارات مسکن بویژه طرح های حمایتی مسکن و همچنین تخصیص پروژه های عمرانی برای توسعه و آبادانی روستاها را نشان از توجه و رعایت عدالت در توزیع اعتبارات عمرانی دانست و از فرماندار مراوه تپه خواست تا با هم افزایی و مشارکت دوجانبه شاهد جهش در ارایه خدمات به مردم، توسعه و عمران روستاها و در نهایت محرومیت زدایی و جبران عقب ماندگی ها را شاهد باشیم.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۱۳۰ واحد مسکونی روستایی در شهرستان مراوه تپه گفت: این پروژه ها امروز با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان در مراوه تپه افتتاح می شوند.

حسینی از بهره برداری 4 هزار و 397 اُمین واحد مقاوم سازی شده توسط بنیاد مسکن در شهرستان مراوه تپه خبر داد و افزود: عملیات اجرایی احداث ۶۰۲ واحد مسکونی روستایی در شهرستان مراوه تپه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آغاز خواهد شد.

به گفته وی؛ ۱۰ طرح و پروژه عمرانی روستایی در شهرستان مراوه تپه با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۶۴ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد، عملیات اجرایی ۱۹ طرح و پروژه عمرانی روستایی با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آغاز خواهد شد.

* جهش خدمات به روستائیان مراوه تپه/ محرومیت‌های مناطق مرزی برطرف شود

فرماندار شهرستان مرزی مراوه تپه نیز بنیاد مسکن را از نهادهای مهم و تأثیرگذار دانست که در حوزه های مهمی چون مسکن که مهمترین نیاز مردم است و گفت: این نهاد در عمران و آبادانی روستاها و ‌... خدمات ارزنده ای داشته و دارد.

لقمان قربانی با بیان اینکه در چند سال اخیر شاهد جهش در ارایه خدمات به روستائیان در شهرستان مراوه تپه بودیم ابراز داشت: امیدواریم با گسترش تعاملات و همکاری های دو جانبه شاهد رفع محرومیت‌ها و ارتقاء شاخص های شهرستان در زمینه های مختلف باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار