مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان از اجرای ۸۴ برنامه شاخص و بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ ریز برنامه در سطح شهر و روستاهای استان خبر داد.

اجرای ۱۶۰۰ برنامه حوزه زنان بسیجی در سطح شهر و روستاهای استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از بسیج، شاهده سادات میرعرب ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست و این که چه بودیم و چه کردیم و چه می‌خواستیم و اکنون کجاییم و چه می‌کنیم.

مسوول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان کمترین ثمره این انقلاب را گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر دانست و افزود: این اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه از این انقلاب بی‌نظیر الهام می‌گیرند.

وی تبیین و ترویج ارزش‌ها، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت و بسط امید به آینده در قالب برگزاری چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر در بسیج جامعه زنان استان برشمرد.

میرعرب گفت: جشن‌های بزرگ انقلاب، تبیین دستاوردهای انقلاب، یادواره شهدا، مراسم ازدواج آسان، پیاده‌روی خانوادگی و مسابقات ورزشی، اعزام کاروان نیکوکاری به مناطق محروم و برگزاری اردوهای جهادی، برپایی نمایشگاه ها و بازارچه های اقتصاد مقاومتی، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، برگزاری نشست‌هایی با محوریت الگوی سوم زن مسلمان، برگزاری مراسم خاطره‌گویی همسران و مادران شهدا، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه، تبیین گام دوم انقلاب را از اهم برنامه‌های اجرایی حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران در سطح شهر و روستاهای استان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار