جعفری عنوان کرد؛

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان با اشاره به برگزاری دوره‌های سواد رسانه‎ای در شهرستان های استان، گفت: تقویت فضای رسانه‎ای یکی از برنامه‎های ما در سال ۱۳۹۷ به‎شمار می‎رود و در این مسیر برنامه‎های متنوعی را تبیین کردیم.

تقویت فضای رسانه‎ای اولویت امسال بسیج رسانه گلستان است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ علی‎محمد جعفری در دیدار با اعضای کانون بسیج رسانه و رئیس سازمان بسیج رسانه با فرماندار علی‎آبادکتول اظهار داشت: یکی از برنامه‎هایی که بسیج رسانه در هر سال دنبال می‎کند معرفی شهید شاخص رسانه است و امسال شهید حسینی، شهید فاجعه منا به عنوان شهید شاخص رسانه معرفی شد.

وی با بیان اینکه 2 شهید گرانقدر بسیج رسانه از شهرستان علی‎آباد کتول هستند، تصریح کرد: رسانه‌ها می‎توانند با تعامل جدی در خصوص انعکاس خوب و صحیح مطالبات مردم و رساندن صدای مردم به گوش مسئولان نقش به‎سزایی در تبیین افکار عمومی داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان ادامه داد: رسانه‎ها در ارتباط بین مسئولان با مردم در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همکاری خوبی دارند و در این مسیر به مسئولان کمک می‎کنند.

جعفری تاکید کرد: در سال گذشته در مسیر توسعه سواد رسانه‎ای چندین دوره سواد رسانه‎ای در شهرستان‎های مختلف استان برگزار شد و امید داریم این دوره‎ها در شهرستان علی‎آباد کتول امسال برگزار شود.

وی گفت: مسئولان باید به استفاده از منابع رسمی رسانه‎ای و جایگاه رسانه‎ها توجه داشتند وجود شایعات و اطلاعات غیر رسمی سبب مشکلات و آشفتگی جامعه می‎شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان یادآور شد: تقویت فضای رسانه‎ای یکی از برنامه‎های ما در سال 1397 به‎شمار می‎رود و در این مسیر برنامه‎های متنوعی را تبیین کردیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار