8 هزار و 527 سند بنیاد علوی در استان گلستان بصورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس بنیاد مستضعفان به مردم واگذار شد.

8527 سند بنیاد علوی در گلستان واگذار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، 8 هزار و ۵۲۷ فقره از اسناد غصب شده توسط خاندان منحوس پهلوی به مردم استان واگذار شد این آئین امروز با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس بنیاد مستضعفان و جمعی از مسئولان استا نی برگزار شد.

مدیرکل بنیاد مستضعفان گلستان از اهدای ۶۳ هزار و ۳۹۰ فقره سند به صورت رایگان در ۵۳۳ روستا و ۲۱ شهر خبر داد و گفت: امروز بیست و دومین مرحله واگذاری را در استان گلستان داشتیم تعداد واگذاری اسناد بنیاد علوی در استان گلستان در مقایسه با سایر استانها بیشترین تعداد را دارد.

سید فخرالدین علوی با بیان اینکه بیشترین واگذاری این اسناد مربوط به گنبدکاووس و کمترین آن متعلق به بندرگز است، بیان کرد: در این مرحله حتی یک ریال بابت واگذاری اسناد از مردم استان گلستان اخذ نشده است.

وی مجموع ارزش واگذاری املاک استان گلستان را 46 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مساحت واگذاری نیز 2 هزار و 400 هکتار بوده است 34.6 درصد املاک واگذاری استان در دو سال اخیر اتفاق افتاده است که با حمایت پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مستضعفان گلستان با بیان اینکه کاربری اسناد واگذار شده مسکونی، زراعی و تجاری است، ابراز امیدواری کرد طی دو سال آینده جشن پایان واگذاری های اسناد رادر استان داشته باشیم.

علوی با بیان اینکه در واگذاری املاک به صاحبان اصلی آن که مردم هستند، ابراز کرد: بنیاد علوی در استان گلستان یک بازوی محرومیت زدایی است، سند پیشرفت و آبادانی مراوه تپه امروز رونمایی می شود که اطلاعات روستاها و شهرها در این سند مشخص شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار