غفاری گفت: از محل تبصره ۱۸ در استان گلستان پرداخت ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات در استان مصوب شده است که به زودی به شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان پرداخت خواهد شد.

پرداخت تسهیلات ۳۷ میلیاردی به شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور گلستان/زیست بوم فناوری در گلستان توسعه یافت

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی غفاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: تأمین مالی برای شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان گلستان یکی از دغدغه های جدی است و ما نیز تلاش کردیم در این زمینه از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

 

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه پارسال 4 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور در استان پرداخت شد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 15 میلیارد تومان تسهیلات به این واحدها پرداخت شده است.

 

وی بیان کرد: علاوه براین از محل تبصره 18 نیز نزدیک به 37 میلیارد تومان تسهیلات برای استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان استان پیش بینی شد که پس از تأیید، پرداخت خواهد شد.

 

غفاری در ادامه به توسعه زیرساختی در پارک علم و فناوری استان اشاره کرد و گفت: از نظر توسعه فضاهای فیزیکی اتفاقات خوبی در استان رخ داده و فضای زیرساختی ما از ۲ هزار مترمربع در اوایل سال ۹۸ اکنون به نزدیک ۱۷ هزار و ۱۰۰ مترمربع رسیده است. 

 

وی اظهارکرد: در سال های اخیر توسعه خوبی در زیست بوم استان رخ داده و اکنون تمرکزمان را روی نرم افزار و ارتقای مهارت های نرم افزاری شرکت های دانش بنیان گذاشته ایم که در سال آینده نتیجه این اقدام را خواهیم دید و امیدوارم گلستان به یک زیست بوم قابل قبول دست پیدا کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار