براساس مصوبه ستاد کرونا استان گلستان هرگونه ارائه خدمت به ارباب رجوع را منوط به داشتن کارت واکسن است و باید از حضور کارکنان دستگاه های اجرایی که برای تزریق واکسن کرونا اقدام نکردند به محل کار جلوگیری می شود.

مصوبات سفت و سخت برای مهار کرونا در گلستان/ از ممنوعیت حضور کارکنان واکسن نزده دولت تا محدودیت ها برای تالار و سالن های عروسی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، با توجه به افزایش میزان بیماران بستری کرونایی به 578 نفر در استان گلستان ستاد کرونا مصوبات سفت و سختی را در نظر گرفت.

براساس مصوبات ستاد کرونا کنترل هوشمند کرونایی در بانک ها، هتل ها، مهدکودک ها، دفاتر پیشخوان، پایانه های مسافربری درون و برون شهری، مکان های ورزشی و دستگاه های اجرایی استان گلستان تشدید می شود.

 در این راستا هر گونه خدمات به ارباب رجوع منوط به ارائه کارت واکسن است و باید از ارائه خدمت به افرادی که واکسن تزریق نکردند پرهیز شود، همچنین از حضور کارکنان دستگاه های اجرایی  که برای تزریق واکسن اقدام نکردند به محل کار جلوگیری می شود.

با توجه به روند افزایشی شمار مبتلایان به کرونا در استان گلستان مراسم اعتکاف  نیز برگزار نمی شود.

همچنین بازارهای هفتگی به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود و تالارها و سالن های عروسی از روز سه شنبه با ۲۰ درصد ظرفیت حداکثر با ۱۵۰ نفر مجاز به فعالیت هستند.

همچنین در ستاد کرونا تعطیلی مهدهای کودک در شهرهای قرمز کرونایی به مدت یک هفته به تصویب رسید و مدارس استان گلستان تا پایان پیک ششم به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد البته ۲۰ درصد از مدارسی که به اینترنت و شبکه شاد درسی ندارند با رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل حضوری برگزار می‌شود.

براساس مصوبه کرونا با توجه به روند افزایشی ابتلا به کرونا مراسم اعیاد پیش رو باید در فضاز روباز مساجد برگزار شود و تا حد امکان در برگزاری این مراسم‌ها استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی در دستور کار قرار گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار