سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: تاکنون ۱۶ هزار و ۳۳۹ فرصت شغلی در زمینه های مختلف در گلستان توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی ایجاد شده است.

ایجاد ۱۶ هزار فرصت شغلی در گلستان| ۵۶ باب مدرسه احداث شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اقدامات ستاد در حوزه محرومیت‌زدایی در چند بنیاد تعریف شده که شامل بنیاد برکت، بنیاد احسان، بنیاد ۱۵ خرداد و شرکت های تابعه است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان افزود: بنیاد برکت در حوزه اشتغال و عمرانی فعالیت کرده و طی ۳۰ ماه اخیر، ۱۶ هزار و ۳۳۹ فرصت شغلی در زمینه های بنگاه محوری، تسهیلات محوری و اجتماع محوری ایجاد شده است.

وی بیان کرد: طی این مدت ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که ۴۰ درصد آن ها در حوزه دامداری و بقیه در سایر زمینه‌ها شامل کشاورزی، صنایع دستی، خدمات فنی و غیره بوده است.

سلمان زاده اضافه کرد: در حوزه بنیاد برکت هم تاکنون ۴۳ باب مسجد، ۵۶ باب مدرسه‌ احداث شده و اقدامات دیگری هم در دست انجام است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان ادامه داد: اقدامات بنیاد احسان در زمینه مسائل اجتماعی و توزیع بسته های معیشتی، پروتئینی، تهیه جهیزیه، ساخت دارالقران و مانند آن است که در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا می شود.

طبق گفته وی تاکنون هفت مرحله رزمایش احسان در استان انجام شده و ۴۵ میلیارد تومان در حوزه معیشتی، درمانی، پروتئینی و غیره تهیه شده است.

سلمان زاده به راه اندازی خانه احسان در حاشیه برخی از شهرها اشاره کرد و گفت: تا پایان سال ۱۹ سری جهیزیه هم بین زوج‌های نیازمند توزیع خواهد شد که ارزش هر سری جهیزیه ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان بیان کرد: توزیع ویلچر توسط بنیاد ۱۵ خرداد آغاز شده و تاکنون ۱۵۰ دستگاه بین معلولان نیازمند استان توزیع شده است و تا پایان سال یک مرحله دیگر هم توزیع خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار