رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ترکمن گفت: فرماندار گمیشان در اولین روز کاری با خانواده معظم شهید مامی زاده دیدار کرد.

دیدار فرماندار گمیشان با پدر شهید مامی زاده

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، کامبیز لطیف عقیلی به همراه فرماندار گمیشان  در دیدار با خانواده معظم شهید عبدالعزیز مامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: دیدار و دلجویی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر گام بسیار کوچکی در برابر از خودگشتگی‌های آنان محسوب می‌شود و حفظ شأن و منزلت این عزیزان باید به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان و برنامه‌ریزان باشد.
وی افزود: شهدا جان خود را درراه حفظ امنیت و سلامت جامعه اسلامی و اعتلای اسلام و نظام اسلامی فدا کردند تا امروز امنیت در جامعه ما برقرار باشد.
شهید معظم عبدالعزیز مامی زاده در سال 1345 در شهرستان گمیشان چشم به جهان گشود و در تاریخ 22/01/1366 در خرمشهر به دست دشمن بعثی به فیض شهادت  نایل گشت و پیکر پاکش در گلزار شهدای کوره سو به خاک سپرده شد .
گفتنی است، شهرستان بندرترکمن از توابع استان گلستان است و پرونده  171 شهید، 499 جانباز و 94 آزاده در بنیاد شهید و امورایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار