مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان از اجرای طرح تخفیف یا معافیت پرداخت قبوض آب، برق و گاز مددجویان این نهاد خبر داد.

معافیت پرداخت آب، برق و گاز مددجویان کمیته امداد گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد گلستان، عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برای بهره‌مندی از تخفیف یا معافیت پرداخت قبوض آب، برق و گاز شماره اشتراک کنتور‌های خود را در سامانه «سها» این نهاد ثبت کنند.

وی تصریح کرد: یکی از خدماتی که هرساله به مددجویان این نهاد ارائه می‌شود رایگان بودن حق انشعابات است که مددجویان این نهاد از پرداخت هزینه انشعابات گاز، آب، برق و پروانه ساختمانی معاف هستند

بابایی افزود: در سال جاری علاوه بر معافیت مددجویان از هزینه انشعابات براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی مددجویان کمیته امداد مشمول معافیت یا تخفیف در پرداخت قبوض آب، برق و گاز شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان افزود: جلسات مشترکی با شرکت‌های خدمت‌رسان، استان برگزار شد و مقرر شد تا اطلاعات و شماره اشتراک مددجویان تحت حمایت برای بهره‌مندی از این طرح در اختیار این شرکت‌ها قرار گیرد،

بابایی بیان کرد: بر همین اساس نیاز به ثبت شماره اشتراکات آب، برق و گاز مددجویان در سامانه امداد هوشمند است و با توجه به اینکه بیش از ۸۵ هزار خانوار در استان از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند ضرورت دارد تا مددجویان محترم در اسرع وقت برای این مهم اقدام کنند.

وی افزود: در این طرح مددجویان بدون مراجعه حضوری به این نهاد می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی امداد هوشمند و کارآمد «سها» به نشانی soha.emdad.ir از طریق گوشی همراه خود و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت شماره اشتراک کنتور‌های خود در این سامانه اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان همچنین در زمینه حق انشعابات نیز تصریح کرد: در ۹‌ ماهه نخست سال جاری یک‌هزار و ۴۲۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان  از پرداخت هزینه انشعاب برق، آب، گاز، فاضلاب، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار