مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از ساخت مسکن برای بیش از یک هزار و 400 مددجوی کمیته امداد این استان طی سال جاری خبر داد.

1400 مددجوی کمیته امداد گلستان صاحب‌خانه شدند/ افزایش2.5 برابری اعتبارات اشتغال مددجویان

به گزارش گلستان ۲۴؛ عیسی بابایی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در شرایط سخت اقتصادی و همچنین شیوع ویروس منحوس کرونا کمیته امداد نقش مهمی را برعهده دارد، بیش از 40 خدمت در دستور کار کمیته امداد قرار دارد که توانمندسازی خانواده ها با رویکرد اشتغال یکی از خدمات ما به مددجویان است.

وی با بیان اینکه امسال اعتبارات اشتغال ما نسبت به سال گذشته دو و نیم برابر شد، افزود: 337 میلیارد تومان برای 8 هزار فرصت شغلی در نظر گرفته شد که تاکنون 6 هزار و 600 فرصت شغلی اعم از آموزش، هدایت شغلی، نظارت، پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد گلستان تحقق یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: در کنار مشاغل خانگی استفاده از ظرفیت کارفرمایان در دستور کار ما قرار دارد که کارفرمایان با به کارگیری نیروهای مددجویان تحت پوشش می توانند از بسته های تشویقی بهره مند شوند.

بابایی با بیان اینکه یکی دیگر از خدمات کمیته امداد ساخت مسکن برای خانواده های تحت پوشش است، خاطرنشان کرد: در سال 1400 بیش از یک هزار و 400 واحد مسکونی برای خانوارهای تحت پوشش با ارزش 80 میلیارد تومان در دستور کار ما قرار گرفت.

وی تعداد تعمیرات و تکمیل مسکن در سال جاری را یک هزار 574 مورد اعلام کرد و گفت: 380 مرکز نیکوکاری در راستای مردمی سازی خدمات کمیته امداد در استان گلستان فعال هستند که امیدوارم این مراکز بتوانند ما را در مسیر تحقق اهداف محوله یاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان از آغاز جشن عاطفه ها از اول اسفند ماه جاری خبر داد و یادآور شد: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا جشن نیکوکاری نسبت به سال های گذشته زودتر از موعد و با تاکید بر استفاده از روش های الکترونیکی آغاز شده است البته کمیته امداد بر اساس سنت هر ساله علاوه بر روش الکترونیکی نسبت به برپایی پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در میادین اصلی شهر نیز اقدام خواهد کرد.

بابایی بیان کرد: امسال ۴۰۰ پایگاه آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان گلستان در جشن نیکوکاری است که ۳۰ پایگاه در سطح شهر و میادین اصلی، ۳۵۰ مرکز نیکوکاری و ۲۰ اداره کمیته امداد در سطح استان آماده دریافت کمک های مردمی به نیازمندان در سراسر استان هستند.

وی با بیان اینکه گلستانی ها در جشن نیکوکاری سال گذشته ۱۵میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند، افزود: گلستانی ها می توانند کمک های نقدی خود را به صورت الکترونیکی از طریق کد دستوری #۰۱۷*۱*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ نزد بانک ملی واریز کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار