سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا گلستان با اشاره به فعالیت مدارس استان در هفته جاری گفت: مدارس در شهرهای کرونایی با وضعیت زرد و نارنجی بصورت مجازی است.

آموزش مدارس در شهرهای کرونایی گلستان مجازی شد/ تحصیل حضوری در مناطق روستایی با رعایت فاصله‌گذاری

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، علی متکی در خصوص فعالیت مدارس استان گلستان اظهارکرد: با توجه به مصوبه عصر شنبه ستاد کرونای استان و نظرات ستاد کرونا شهرستان ها، به اطلاع می رساند فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس تمامی شهرستان های استان که در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند، در روز یکشنبه (۸ اسفند)، به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد خواهد بود.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان افزود: از روز دوشنبه (۹ اسفندماه) لغایت چهارشنبه (۱۱ اسفندماه)، همه مدارس روستایی و کلاس های پایه اول ابتدایی در شهر و روستا و دروس کارگاهی و عملی در همه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی و رعایت ظرفیت حداکثر ۱۵ نفر در هر کلاس، به صورت حضوری خواهد بود.

وی بیان کرد: مابقی مدارس و دوره های تحصیلی، در بستر شاد، آموزش دانش آموزان را ادامه خواهند داد.

متکی گفت: فعالیت مدارس در شهرستان های با وضعیت قرمز، در مناطق روستایی با رعایت فاصله گذاری و پروتکل ها و با تعداد حداکثر ۱۵ نفر در هر کلاس به صورت حضوری و در مناطق شهری، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار