تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس با پیروزی مقابل پالایش نفت آبادان در آخرین بازی‌ مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان کشور به کسب جایگاه سوم این مسابقات اکتفا کرد.

تیم شهرداری گنبد در لیگ برتر والیبال نشسته کشور سوم شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، نماینده گلستان در بازی امروز یکشنبه مقابل حریف آبادانی در دست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی برسد و دست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ واگذار کرد.

تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس با ۲ پیروزی و چهار شکست و کسب ۶ امتیاز در مرحله پلی‌آف لیگ برتر به مقام سوم رسید.

مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال نشسته لیگ برتر مردان کشور از سوم تا هشتم اسفند با حضور چهار تیم مس شهر بابک کرمان، ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت آبادان و شهرداری گنبدکاووس به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس سال گذشته موفق به کسب مقام چهارم مسابقات لیگ برتر شده بود.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

همچنین محمد نعمتی دیگر ورزشکار شایسته گنبدکاووس، شهریورماه امسال به همراه تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران مدال طلای مسابقات پارالمپیک توکیو را از آن خود کرد.

شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که علاقه‌مندان والیبال از آن به عنوان پایتخت این رشته یاد می کنند سال‌هاست که یک تیم در مسابقات لیگ برتر مردان کشور دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار