ستاد راهیان نور شهرستان رامیان با موضوع برنامه ریزی و پشتیبانی اعزام کاروان راهیان نور از شهرستان به ریاست فرماندار و حضور دستگاههای متولی تشکیل گردید.

تشکیل ستاد راهیان نور شهرستان رامیان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ استیری فرماندار رامیان ستاد راهیان نور این شهرستان گفت: راهیان نور زمینه بازدید نسل جدید از نمایشگاه اقتدار ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس را فراهم نموده و راهیان نور  جایی است که مردم غیور ایران تحت لوای  آرمانهای معمار کبیر انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) و با تاسی از ائمه اطهار بویژه فرهنگ عاشورا با سلاح ایمان در برابر ابرقدرت‌های جهان صف آرایی نموده و از کیان انقلاب اسلامی حراست کردند.

وی در ادامه  شهادت  را ارزشمندترین گفتمان انقلاب اسلامی و عنصر بقای اسلام و انقلاب دانسته و خاطر نشان کرد: باید برای ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس از همه امکانات استفاده نموده چرا که فرهنگ دفاع مقدس همچون سپر دفاعی در مقابل هجمه های دشمن در جنگ نرم و فرهنگی عمل می کند.

فرماندار رامیان ضمن تاکید بر همکاری کلیه دستگاهها در اجرای این برنامه گفت: امسال بعد از 2 سال از شیوع بیماری کرونا که اعزام کاروان راهیان نور به تعویق افتاده بود با تصمیمات اخذ شده در ستاد ملی کرونا و رعایت دستورالعملهای بهداشتی این اعزام صورت خواهد گرفت.

سرهنگ شاه حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیز در این جلسه راهیان نور را انتقال نورانیت دفاع مقدس به نسل جدید دانسته و افزود: دفاع مقدس گنجینه بی نظیری است که سالها باید در خصوص آن مطالعه نمود و با رشادتهایی که در آن دوران اتفاق افتاده تا قرنها باعث افتخار ایرانیان است.

سپس با بحث و تبادل نظر اعضا در خصوص پشتیبانی کاروان اعزام راهیان نور تصمیمات لازم اخذ شد.

شایان ذکر است کاروان راهیان نور شهرستان رامیان 24 اسفند ماه اعزام خواهند شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار