مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با صدور پیامی مبعث رسول اکرم (ص) را به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک مدیرکل بنیاد گلستان به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص)

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، متن پیام اسرافیل وزیری به شرح ذیل است:
بسمه‌تعالی
با سلام و درود به پیامبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت محمد مصطفی (ص) و امام عصر حضرت بقیه‌الله الاعظم و نائب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)
سالروز بعثت پیامبر اکرم (ص)، روز بزرگی برای تاریخ و بشریت است. واقعه بعثت، جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ مسلمانان دارد. بعثت در حقیقت، نقطه آغازین اسلام است. دین اسلام که در سال‌های نخستین خود با پیروانی اندک و در شرایط سخت آغاز شد، بعدها در سراسر جهان انتشار یافت و دل‌های فراوان را به‌سوی خود جذب کرد. بعثت رسول خدا (ص)، حکایت پایان‌یافته‌ای نیست. حکایت امروز و فردای ماست. همه انسان‌های دیروز و امروز و فردا مخاطب اویند که فرمود: «قو لوا لا اله الا الله تفلحوا» آری! رستگاری، نتیجه حتمی توحید است.
سلام بر پیامبر رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) که بعثتش آغاز و جلوهای زیبا از حکومت صالحان و بشارت مظلومان وحق پرستان شد.
اینجانب فرارسیدن 27 رجب عید سعید مبعث را به آحاد مختلف مردم شریف استان گلستان علی الخصوص خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

ارسال نظر

  • علی
    0

    دستش درد نکنه منتظر تبریک همین یکی بودیم که خدارشکر گفت دیگه دغدغه ای نداریم

آخرین اخبار