فرماندار مینودشت مطالبات مردم این شهرستان از دولت سیزدهم را تشریح کرد و گفت: یکی از مهم ترین مطالبات مردم مینودشت تکمیل پروژه نیمه تمام سد نرماب است.

مطالبات مردم مینودشت از دولت؛ از تکمیل سد نرماب تا پروژه‌های نیمه‌تمام بهداشت و درمان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدتقی قزلسفلی با اشاره به مطالبات مردم مینودشت از رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار ایسنا در گرگان اظهار کرد: در حالی که شهرستان مینودشت از پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه و بی شماری برخوردار است و بسترهای لازم برای اشتغالزایی در این شهرستان فراهم است اما محرومیت ها و عقب ماندگی هایی در آن وجود دارد که نیازمند توجه ویژه مسئولان است.  

وی تکمیل پروژه نیمه تمام سد نرماب و جابه جایی روستاهای کاسه سد از جمله جنگلده بالا، محمدزمان خان، پس پشته و باقرآباد را از جمله مطالبات مهم مردم مینودشت از رئیس جمهور برشمرد و افزود: یکی از مشکلات مردم استان گلستان از جمله مینودشت کمبود آب است که تکمیل سد نرماب تامین آب آشامیدنی پایدار مردم چهار شهر گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش و مراوه‌تپه و ۱۳۰ روستای مناطق شمالی و شرقی استان گلستان را تأمین می کند.

فرماندار مینودشت با پیشرفت مطلوب سد نرماب اشاره کرد و گفت: سد نرماب تا سال 1390 پیشرفت 92 درصدی داشت اما روند تکمیل این پروژه اعم از استملاک اراضی اطراف، راه اندازی تصفیه خانه، جابه جایی و کوچاندن روستاهای اطراف به دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 قزلسفلی بازدید از بزرگراه آزادشهر به مینودشت و گالیکش، روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان مینودشت(مناطق کوهستانی)، تکمیل پروژه پل نیمه تمام روستای شرکت صحرا و تکمیل پروژهای نیمه تمام آموزش و پرورش از جمله مدرسه نیکان و امام خمینی(ره) و احداث مدرسه ۶کلاسه مسکن مهر مینودشت را از جمله مطالبات مردم مینودشت از رئیس جمهور دانست.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه نیمه تمام مجموعه ورزشی بانوان و پروژه نیمه تمام سنجش آمادگی جسمانی از دیگر مطالبات ما از مسئولان در سفر رئیس جمهور به گلستان است، خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه آبرسانی شهرهای مینودشت و دوزین و همچنین تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری های این دو شهر از جمله ساختمان آتش نشانی شهرداری مینودشت و تکمیل پروژه شهدای گمنام از دیگر انتظارت ما از دولت سیزدهم است.

فرماندار مینودشت بر لزوم تکمیل پروژه های بهداشت و درمان در مینودشت تأکید کرد و متذکر شد: یکی از پروژه های نیمه تمام شهرستان مینودشت راه اندازی مرکز دیالیز و تکمیل پروژه نیمه تمام nicu بیمارستان این شهرستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار